Strona 74 z 77 [ Posty: 1522 ] Przejdź na stronę Poprzednia 172 73 74 75 76 77 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2015, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2015, 21:12
Posty: 1

szukam przyczepy 3 osiowej do drewna rok 2004 wzwyż najlepiej pojedyńcze koła telefon 608096239
email darek.michalak@o2.pl . Zdjęcia mile widziane :)


Post Wysłano: 24 sie 2015, 10:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Obrazek


Post Wysłano: 28 sie 2015, 20:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Cytuj:
MAN TGS 33.440 6X4 EURO 6



Rozładunek!:)




Obrazek

witam,
Co u Kolegi slychac
Jak auto sie sprawuje , ile km ?


pozdrowienia od kolegi z branży...


Post Wysłano: 28 sie 2015, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Z czego wynika fakt, że zdecydowana większość samochodów do lasu to 3 ośki? Nie mówię o dłużycy, tylko o tym pociętym drewnie. Moje przypuszczenie to długość cięcia takiego drewna, na bodaj 1,25m i chyba 2,5m. Zgadza się?


Post Wysłano: 28 sie 2015, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Z czego wynika fakt, że zdecydowana większość samochodów do lasu to 3 ośki? Nie mówię o dłużycy, tylko o tym pociętym drewnie. Moje przypuszczenie to długość cięcia takiego drewna, na bodaj 1,25m i chyba 2,5m. Zgadza się?
A mnie to się wydawało, że zawsze chodzi o ładowność :?
"Pocięte drewno" to kłoda. Nie wiem o co Ci chodzi z tymi 3 osiami... Masz na mysli czemu napęd 6x4/6x6 a nie 6x2?
1,25 i 2,5m to typowa paletówka, ale kłody są też 4,5,6 metrowe. Co do długości drewna to za to odpowiada ilość kłonic ewentualnie rodzaj zabudowy.


Post Wysłano: 29 sie 2015, 8:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Cytuj:
A mnie to się wydawało, że zawsze chodzi o ładowność :?
"Pocięte drewno" to kłoda. Nie wiem o co Ci chodzi z tymi 3 osiami... Masz na mysli czemu napęd 6x4/6x6 a nie 6x2?
1,25 i 2,5m to typowa paletówka, ale kłody są też 4,5,6 metrowe. Co do długości drewna to za to odpowiada ilość kłonic ewentualnie rodzaj zabudowy.
Ile jest na rynku samochodów-solówek do drewna 4x2 albo 4x4, czyli dwuosiówek? Prawie wcale ich nie ma, bo wszystko to trzyosiówki 6x6 albo 6x4. No i po prostu pytam z czego taka sytuacja na rynku, ponieważ nie znam tej branży od środka i interesuje mnie to.
Nie jestem pewien czy faktycznie z ładowności, bo w innych branżach, w tym w "mojej" jest mnóstwo roboty na mniejsze samochody, sam tylko takie mam, a na ilość roboty nie narzekam. Wiem skąd to wynika w tej branży, chciałbym też wiedzieć skąd taka sytuacja w "lesie".


Post Wysłano: 29 sie 2015, 9:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Ile jest na rynku samochodów-solówek do drewna 4x2 albo 4x4, czyli dwuosiówek?
Takie też są tylko malo bo jest mniejsza ładowność a na transporcie drewna nie da się zarobić wożąc mało. Prędzej ciągnik 4x4 z HDS za kabiną i z wózkiem na rozworze.


Post Wysłano: 29 sie 2015, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Stoi u zasady w Krk, 510 km

Obrazek


Post Wysłano: 14 wrz 2015, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2007, 0:09
Posty: 70

http://zaslaw.pl/oferta/pojazdy-do-tran ... z-zurawiem

_________________
Posiadam kat: A, B, C


Post Wysłano: 23 wrz 2015, 12:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

witam,
Jaka opone dobrej klasy polecicie do transportu drewna na przod ( bez napedu)
385/65R22,5
70% asfalt 30% las


Post Wysłano: 23 wrz 2015, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Jak budżet pozwala to Michelin Multiway XF. Polecam sprawdzona w branży pod każdym kątem.


Post Wysłano: 08 paź 2015, 17:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2014, 19:33
Posty: 3
Samochód: MAN

Jak narazie jestem bardzo zadowolony;) 8) Oby tak dalej się spisywał:) Prawie 140 tys ma przejechane 8) 8) 8)


Post Wysłano: 30 paź 2015, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2010, 15:15
Posty: 199
GG: 4446783
Lokalizacja: KTA

Cytuj:
witam,
Jaka opone dobrej klasy polecicie do transportu drewna na przod ( bez napedu)
385/65R22,5
70% asfalt 30% las
napewno nie kupuj savy, nam po 30tyś km poleciała połowa, kupuj tak jak Veray pisze albo conti


Post Wysłano: 19 lis 2015, 0:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:59
Posty: 24
Samochód: 2xScania,Man
Lokalizacja: Supraśl

U nas na każdym założone są SAVA oponki z przodu :) i jesteśmy zadowoleni, jedni chwalą drudzy nie....

Pare fotek :)
Obrazek Obrazek

_________________
Man F2000 26-403 6x4 + Epsilon 24.95 L - 1998r. :D
Scania 164G V8 480 + Loglift 241 L - 2004r. :D
Man TGA 26.480 + EPSILON E250Z95 - 2005r. :D


Post Wysłano: 23 lis 2015, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

U mnie w man tga 6x4 na przodzie 385/65 dunlop SP 382 , tyl matador POWER DM1 315/80
bardzo jestesmy zadowloeni , na tyle to juz 15-18sztuka , 1-2szt moze skonczyly wczesniej zywot przed koncem bieznika , cena 1050zł netto/szt POLECAM

Zwijająca się naczepa marki MOBAS do transportu drewna, jej parametry, wymagania oraz oszczędności

http://40ton.net/zwijajaca-sie-naczepa- ... czednosci/


Post Wysłano: 08 gru 2015, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 gru 2015, 14:15
Posty: 2
Lokalizacja: Nowy Targ

Post Wysłano: 13 sty 2016, 22:50
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Poszukuję firmy z Radomia bądź okolic zajmującej się transportem kłonicowym, ma ktoś jakieś namiary ?

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 14 sty 2016, 18:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Długie czy krótkie drewno?


Post Wysłano: 14 sty 2016, 22:26
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Długie, długie.

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 14 sty 2016, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Napisz mi na PW skąd dokąd ile metrów i na kiedy to zobaczę co się da zrobić.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 74 z 77 [ Posty: 1522 ] Przejdź na stronę Poprzednia 172 73 74 75 76 77 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: