Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: MAN TGL 12.240
Post Wysłano: 02 wrz 2015, 20:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sie 2010, 17:16
Posty: 28
GG: 9504556
Lokalizacja: Meszna k. Bielska-B.

Awansik, autkiem będę jeździł prawdopodobnie mniej więcej do końca września, potem przesiadka na TGLka w lepszym stanie. A jak nie to na tym zawitają nowiutkie plandeki i zostanie odświeżony :mrgreen:

Marka: MAN
Model: TGL 12.240
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 896500
Wyposażenie: Standard + klimatyzacja, webasto
Zabudowa: Konar
Przyczepa: Mado
Obsługiwane kierunki: Polska, Czechy

Obrazek
Obrazek

Więcej zdjęć jak go umyję i do końca ogarnę kabinę. Także ten, pozdrowionka :P


Post Wysłano: 03 wrz 2015, 9:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

No i czy tego chciałeś? :mrgreen:
Maluch już swoje przepracował, może napiszesz wkrótce jak przy takim przebiegu trzymają się zabudowa i przyczepa?
Mechanicznie MAN jak?

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 03 wrz 2015, 9:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sie 2010, 17:16
Posty: 28
GG: 9504556
Lokalizacja: Meszna k. Bielska-B.

Cytuj:
No i czy tego chciałeś? :mrgreen:
Maluch już swoje przepracował, może napiszesz wkrótce jak przy takim przebiegu trzymają się zabudowa i przyczepa?
Mechanicznie MAN jak?
O niebo lepszy od Premiumki, drzwi w przyczepie jak i zabudowie działają bez zarzutu, nie wiem jak firanka bo nie miałem okazji rozpinać boków. Wszystko trzyma się kupy bez żadnych dodatkowych wiązań drutami więc jestem zadowolony :lol:
Maniek jest silny, silniejszy od TGLa mojego taty - 12.250 E5, ogólnie mechanicznie w eleganckim stanie, tylko wizualnie do dupy :)


Post Wysłano: 03 wrz 2015, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Wyciągam zatem wniosek, że Konar daje radę?! To dobrze, bo o Gniotpolu chyba jeszcze dobrej opinii nie słyszałem, trafiał się też w złych słowach Konar, więc chciałem to potwierdzić.

Miałem okazje śmigać z Plandexem i przyznam, że pozytywnie mnie zaskoczył, a całą przyczepę miałem nawet przez Plandexa zrobioną.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 04 wrz 2015, 9:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sie 2010, 17:16
Posty: 28
GG: 9504556
Lokalizacja: Meszna k. Bielska-B.

Daje radę, daje. Gniotpol po kilku latach to porażka. Wczoraj otwieralem bok, i wszystko śmiga aż miło, mimo wieku :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 62 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: