Witam
Jak w temacie magnum 2001 e-tech zwalniacz intardera hydrauliczny ZF skrzynia 16s221
Objaw wygląda tak auto z placu w drogę po przejechaniu jakichś 500 m po załączeniu intarder działa następnie po przejechaniu kolejnych 700 metrów zwalniacz nie działa????? Przed wyjazdem sprawdzony system brak błędów aktywnych zapamiętanych przeprowadzona diagnoza urządzenia.Czytałem inne posty dotyczące intardera w etechach i nie znalazłem podobnego przypadku poza częstymi awariami czujnika płynu przy intarderze tyle że tam objawem jest słabsze hamowanie i wyświetla się komunikat o ograniczeniu mocy zwalniacza oraz błąd awarii.Moje auto posiada starą deskę zatem po załączeniu zapala się jak powinna kontrolka intardera z tym że on nie działa w żadnym zakresie ustawienia dźwigni jak pisałe wyżej.
Kontrolka nie mruga czyli nie ma błędu.
Spotkał ktoś się z takim przypadkiem ?
Zastanawiam się czy wina nie leży po stronie wspomnianego czujnika zakładając ze jadąc w trasę płyn był na tyle zimny ze intarder hamował a po rozgrzaniu czujnik szwankuje i wyłącza go całkowicie tylko cz system nie powinien wtedy generować błędu???? Lub cz problem leży po stronie mechanicznej
z góry dzięki za pomoc
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę