Strona 36 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 134 35 36 37 3845 Następna
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Nie kumam czemu najwiecej tych paczek postawli najpierw na koncu naczepy za osiami. Chyba stabilniej by byl dac je bardziej do przodu tak zeby konczyly sie gdzies do 2 oski doczepu :) moje kondolencje z takimi smieciami....
obejrzyj dokładnie zdjęcia.
na końcu leżą tylko 2 paczki poprzecznie do kierunku jazdy cała reszta leży wzdłuż od początku naczepy.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2006, 16:31
Posty: 256
GG: 3902780
Samochód: FH Erło 5
Lokalizacja: Szczecin

Edler dobrze mówi. Ostatnie paczki były mniejsze i węższe i chyba lżejsze, dlatego poleciały na tył - tak mi się wydaje. Wszyskie wstały wzdłuż naczepy, te z przodu na środku bo były po prostu za szerokie żeby je podwójnie ustawić.

_________________
Dokładnie kolego, tak jak mówisz!


Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Edler dobrze mówi. Ostatnie paczki były mniejsze i węższe i chyba lżejsze, dlatego poleciały na tył - tak mi się wydaje. Wszyskie wstały wzdłuż naczepy, te z przodu na środku bo były po prostu za szerokie żeby je podwójnie ustawić.
no tak teraz obejrzałem resztę zdjęć w innym temacie.( ale po przeładunku z tyłu miałeś mniej palet niż na początku przynajmniej tak widać na zdjęciach).
dlaczego tak załadowali?
odpowiedź wydaje się prosta - tył troszkę inaczej się zachowuje niż przód i tak ładując, a raczej wypełniając całą przestrzeń ładunkową sądzili, że wszystko się ładnie utrzyma (zawsze zastanawiam się dlaczego załadowcy sądzą, że po postawieniu ładunku na podłodze i założeniu desek i pasów cały ładunek nie podlega żadnym prawom ciążenia).
tam gdzie jeżdżę "ktoś" mądry ( z korporacji) wpadł na pomysł, że pojazdy muszą mieć listwy do zabezpieczenia ładunku co najmniej 2 szt.( cały ładunek waży z paletami od 2,5 t do 7 t) i na dokładkę jedna z listew musi być założona pośrodku, a druga na końcu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Będzie OK i ściana przednia wytrzyma czy jednak lepiej użyć pasów?
Ew. jaką metoda?

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55D2CD93

:wink:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2013, 17:30
Posty: 484
Samochód: Focus/SCANIA
Lokalizacja: Łódź

Cytuj:
Będzie OK i ściana przednia wytrzyma czy jednak lepiej użyć pasów?
Ew. jaką metoda?

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55D2CD93

:wink:
Ja bym to zapią łańcuchami bo to jednak cenny ładunek :U


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

O gumach nie zapomnij :D


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Ładowałem piwo w skrzynkach w Tychach,spiołem pierwsza paletę bo była pojedynka i trzy ostatnie rzędy.
Wszyscy mieli ze mnie polew zaczynając od wózkowych a kończąc na cieciu na bramie.
Starzy kierowcy „młody na chu... Ci te pasy tego nikt nie spina.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Jak jest od brzegu do brzegu to wystarczą aluminiowe deski plus delikatna jazda. Pojedyncze palety lepiej złapać tak samo jak ostatni rząd, może dwa albo belka aluminiowa. Najlepsze są opinie wózkowych. Zawsze pytałem tych mądrali ile kilometrów przejechali takim samochodem :D


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Tak zrobiłem pierwszą spiąłem, dwie ostatnie i na koniec poprzeczka i nic się z tym nie stało.
Wiadomo ronda ,węzły delikatnie ale tak to w porządku.
Żywiec ma lepiej to rozwiązane bo skrzynki na paletach są na zakładkę a w Tychach w słupkach tak byle jak.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
Będzie OK i ściana przednia wytrzyma czy jednak lepiej użyć pasów?
Ew. jaką metoda?
Po długim zastanowieniu zastosował bym metodę założenia siatki, w końcu ten ładunek jest bardzo delikatny i cenny przy grillu :lol:. Do tego można zastosować listwę zabezpieczająca lub metodę wypełnienia do końca powierzchni ładunkowej cennym złocistym trunkiem w szklanych opakowaniach :wink: .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Będzie OK i ściana przednia wytrzyma czy jednak lepiej użyć pasów?
Ew. jaką metoda?

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55D2CD93

:wink:
a nie lepiej wcześniej wypić na miejscu?
i nie trzeba się głowić jak wrócić na kacu.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2011, 18:26
Posty: 254
GG: 117176
Lokalizacja: Ire

Proszę o radę - mam na naczepie 3.5 tony na paletach, mniej więcej do połowy długości. Spinac to pasami, żeby się BAG nie czepiał, czy wystarczy wytrzymałość ściany?

Radek Wrodarczyk


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2006, 16:31
Posty: 256
GG: 3902780
Samochód: FH Erło 5
Lokalizacja: Szczecin

Ja jak miałem takie lekkie ładunki to zawsze kładłem pod spód gumę lewo/prawo, a na końcu belkę rozporową w poprzek naczepy. Jak masz naczepę z kodem XL raczej więcej nie trzeba.

_________________
Dokładnie kolego, tak jak mówisz!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Cytuj:
Ja jak miałem takie lekkie ładunki to zawsze kładłem pod spód gumę lewo/prawo, a na końcu belkę rozporową w poprzek naczepy. Jak masz naczepę z kodem XL raczej więcej nie trzeba.

Ten XL to chodzi o typ podlogi?, jesli nie prosze o wyjasnienie

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

http://www.koegel.com/pl/produkty/zabez ... odstawowa/

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Moje początki jeszcze jak spinałem towary :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

A jak spinacie palety puszek z napojami lub browarem?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

Co to za kokę szmuglowałeś na 3cim obrazku?;)

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Cytuj:
Co to za kokę szmuglowałeś na 3cim obrazku?;)
Baloty z jakimś wypełniaczem do ocieplenia czy coś takiego sprasowane.385kg sztuka.

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Cytuj:
A jak spinacie palety puszek z napojami lub browarem?
Towar trudny do zabezpieczenia. Jedynym w miarę sensownym wydaje się użycie kątowników długości palety, albo nałożenia na puszki palety i przyciśnięcie pasami. A jeśli nie to naczepa ze sztywnymi ścianami.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 36 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 134 35 36 37 3845 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: