Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 maja 2010, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Witam mam pytanie czy ktos naprawial pompe Boscha 444 022 001?
Problem w tym ze daje jedna piata potrzebnego cisnienia i po okolo 10 minutach uklad SCR sie wylacza. Rozebralem calkowicie pompe wszystko przeczyscilem i dalej lipa. Membranka wyglada na idealna te podwojne gumki na metalowym uchwycie tez, w zasadzie nic tam nie znalazlem zeby wygladalo na zuzyte itp. Przewody wszystkie drozne nigdzie nie przecieka a pompa cisnienie ma jednak za slabe.
Jesli ktos przerabial temat moze dorzuci jakies wskazowki, ja narazie chyba kupie zestaw naprawczy czyli te wszystkie gumki i rozbiore to jeszcze raz...
Aha problem wystepuje w Stralisie e5 ale to chyba malo wazne bo widze ze sa pompy te same i w Volvie i Renault...


Post Wysłano: 30 maja 2010, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Nikt nie grzebal przy takich pompach jeszcze?
Podpiolem prosto do pompy wezyk zasilajacy z woda i dalej to samo czyli mam wyeliminowany zbiornik i przewod doprowadzajacy mocznik, ciekawi mnie to ze komputer diagnostyczny wskazuje zbyt niskie cisnienie i dlatego ponoc SCR sie wylacza ale jak zdjalem przewod doprowadzajacy mocznik do wtryskiwacza to tam jest spore cisnienie (zanim sie wylaczy) wiec cos mi tu niegra..... :?


Post Wysłano: 30 maja 2010, 22:33

A przypadkiem ktoś nie tankował AdBlue do bańki po oleju i nie dolewał później z niej mocznika? Może i tak być, że przewody w dalszej części są zapchane.
Taką sytuację widziałem u Dzidy w Pszczynie w Volvie, z tym, że tam padła pompa - przy mnie na serwisie płukali zbiornik AdBlue gorącą wodą.


Post Wysłano: 30 maja 2010, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Mysle ze to nie to bo od roku jezdze tylko ja tym samochodem, jesli wczesniej ktos zalalby cos tlustego to chyba szybciej by wyszlo niz po roku jazdy...korek mam zamykany wiec nikt niema dostepu.


Post Wysłano: 30 maja 2010, 23:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

nie wiem jak w iveco ale w renault czasami pada porostu czujnik ciśnienia adblue..lub zaworek zwrotny...ciśnienie jest ale czujnik kłamie i wyłącza układ...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 31 maja 2010, 19:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

I to moze byc dobry trop, to wlasnie wyglada jakby sie uklad rozlaczal przez zle wskazanie jakiegos czujnika. Z tego co sie rozeznalem to w Iveco, Volvo i Renault sa takie same pompy, moja rozebralem do rosolu i jest w niej zawor zwrotny na powrocie i dwa jakies czujniki w komorze gdzie wchodzi filtr Adblue, poza pompa dalej do samego wtryskiwacza niewidac zadnych czujnikow wiec byc moze ktorys z nich mierzy cisnienie wtrysku? Narazie to poznaje ten uklad...


Post Wysłano: 26 sty 2011, 1:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Moje dalsze zmagania z ukladem, podawanie adblue wylacza sie po okolo 12 minutach od zapalenia auta i lapie blad "zablokowany zawor sterujacy przeplywem" w pamieci 77 razy czyli jednak to moze byc glowna przyczyna...
Pytanie brzmi: ktory jest to zawor? czy zawor regulujacy cisnienie czy zawor zwrotny czy inny jakis bo opis tego bledu jest niejednoznaczny. W wykazie czesci do pompy niema opisanego zaworu sterujacego przeplywem... :?:


Post Wysłano: 28 sty 2017, 12:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2009, 20:45
Posty: 63
GG: 0
Samochód: volvo F 12

Witam, odgrzewam kotleta. U mnie wystąpiło to samo, miałem zwarcie na zaworze chłodzącym adblue, który wymieniłem na oryginalny bosch. Pojawił się błąd niskiego ciśnienia adblue, pompę rozebrałem, w środku wszystko jak nowe, a pompa chodzi chwilę i się zatrzymuje. Błąd mid 128 psid87 fmi1


Post Wysłano: 04 lut 2017, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2009, 20:45
Posty: 63
GG: 0
Samochód: volvo F 12

Ktoś , coś ?


Post Wysłano: 07 lut 2017, 20:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ja walczłem z tym wiatrakiem ale dałem sobie spokój...
Emulatorek załatwia sprawe i jest git.
Gdyby te pompy chciały działać to niemam nic przeciwko, ale u nas na gwarancji niemogli ogarnąć, w drugim aucie po 200 tys. poleciała pompa kupiłem nową i znów po 2 latach....
Nie to nie emulatorek i jazda...
nie będe walczył z wiatrakami..... :lol:


Post Wysłano: 07 lut 2017, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2009, 20:45
Posty: 63
GG: 0
Samochód: volvo F 12

Dzięki za odpowiedź, myślałem, że jednak dałeś rady temu dziadostwu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: