Cytuj:
mamy kombinatorstwo/cwaniactwo oraz ciągłe parcie na powiększanie firmy czy taboru często nie proporcjonalne do wielkości kapitału lub możliwości. Jak wszyscy wiedzą w D czas jest na wszystko, brak nadgodzin, pracy w dni wolne, obowiązkowy urlop a w transporcie brak dodatkowych kart oraz magnesów itd. W Polsce te szybkie wzrosty są zawsze kosztem czegoś lub kogoś.
Chyba czas się wyprowadzić do Niemca - bo moje założenia się pokrywają z tą wizją firmy transportowej - zwłaszcza małej.
-brak kombinowania przy tacho
-wozi się do DMC zestawu
-brak tkm
i moim dobrym gestem jest poczekanie za kasą - ale jak powiem ,że ma być już to jest
Marzenia, nie ??
Czyli na jednego gruchota trzeba jednego krokodyla - inaczej z dziadami się nie da ... Wiecie jak stawki by poszły do góry - momentalnie.
Tu był podany przykład firmy która doszła do 50 pojazdów, ale mam takie, że przy 4 czy 5 fajnie to wygląda, sprzęt piękny, zaplecze (baza) piękna - i też zaczynał to dziadek ... Pieniędzmi pewnie nie srają ,ale
Cytuj:
czas jest na wszystko, brak nadgodzin, pracy w dni wolne, obowiązkowy urlop a w transporcie brak dodatkowych kart oraz magnesów itd.
- może mój syn tak będzie miał
( wynagrodzenie godne , bo reszta już jest)
A o stawkach
w budowlance(wywrotki) już kiedyś na forum gadaliśmy z kolegą który u Niemca kierowcą jest - to co u nas jest w złotówkach to tam w euro wnet wychodzi ...
Cytuj:
To chyba inaczej powinno być. Ktoś komu pasują magnesy itd. Powinien zmienić branżę.
dokładnie