Cytuj:
Jaki "fakt" został zawarty w CMR?
Zostało napisane że 6 lub 7 sztuk ma uszkodzenie. Dokładnie nie pamiętam, bo było to w grudniu. Dowiem sie, jak zjadę i pójdę na rozmowę.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
[EDIT]
Cytuj:
Ja miałem z niecały rok temu podobna sytuację tylko że nikt nie chciał mnie obciążać. Wiozlem folie stretch z Polski do Niemiec. Tak samo jak Ty przeżuciłem pasy dając narożniki plastikowe pod. Lecz nie stety Helmut stwierdził uszkodzenie paru rolek właśnie od pasa co zaznaczył w CMR. Po jakimś czasie przyszło obciążenie na kwotę coś około 850-900 E. Szef zgłosił szkodę do ubezpieczenia OCP i oczywiście wypłacili kwotę bez żadnego problemu tylko oczywiście wysyłający towar, odbiorca, spedycja musieli powypelniac jakieś papiery a ja napisałem tylko oświadczenie jak przy kolizji.
Po jakimś czasie jak ładowałem w tej samej firmie też stretch kierowca przede mną się spinał i dopierdzielał pasy na maksa bez żadnych narożników oczywiście niszcząc kartony i folie w środku. Jak z nim chwilę pogadałem to stwierdził że za mandat od Niemca za nie zabezpieczony ładunek nikt mu nie zwróci a od takiego uszkodzenia jest właśnie OCP. Także nie dawaj się obciążać tylko nie chce zgłaszają do ubezpieczenia w końcu po coś je płacą.
Pozdro
Wysłane z szajsunga
Mam nadzieję że u mnie skończy się podobnie, bo idąc tym tokiem musiałbym odpowiadać finansowo za cały ładunek gdyby coś się stało. Wyszło nieciekawie, bo właśnie zamierzałem zmieniać pracodawcę na jakiegoś normalnego...
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka