Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 sty 2015, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 21:10
Posty: 202
GG: 8460279
Samochód: 1848
Lokalizacja: Kątownia obok narzędziowni

Proponuje uściślić co to teren. Jak czytam że 8x4 zachowuje się rewelacyjnie w "terenie" to zaczynam wątpić w to co rozumiecie pod tym pojęciem.


Post Wysłano: 24 sty 2015, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Widziałeś kiedyś hydrodrive'a z przebiegiem ponad 60kkm? Ja widziałem,leci z każdego miejsca... :) Ładujemy na MANy i Mercedesy po tyle samo,ok.16 ton i resory pękają tylko w MANach.Komfort porównywalny.Piszesz,że 8x6 Mercedesa to prawie to samo co inne 8x4,proszę Cię nie mieszaj nikomu w głowie!8x4 gorzej w terenie idzie niż ciągnik 4x4 z wanną...
Piszesz,że nie masz MANa, Mercedesa nie lubisz a zgrywasz tu fachowca od nich.
Następny teoretyk z uniwersytetu parkingowego... :)
Fachowca Ty zgrywasz, ja się dopytuję i piszę co myślę patrząc na temat szerszym okiem niż tylko zza kierownicy, bo dla mnie liczy się wykonanie danej pracy i koszty które generuje auto ją wykonujące.
Że ciągnik 4x4 ma lepsze właściwości terenowe od 8x4 to wiem, bo mam takowy ( właśnie MAN). Porównując 8x6 do 8x4 napisałem ,że jedzie trochę lepiej - no jedzie trochę lepiej i nie widzę tu powodu do mieszania komuś w głowie. 8x6 to nie wół na poligon jak 6x6 czy 8x8, proste.
Proponuje wam zmienić mechaników i kierowców z tego co piszesz. Jedni chyba Kamazy wcześniej naprawiali a drudzy chyba w PGR traktorzystami byli (nie ujmując traktorzystom), skoro resory łamią przy 16 tonach ładunku, a tamtym w hydrodrive z przebiegiem 60tyś km leci wszędzie ...

Odpowiadając na Twoje pytanie czy widziałem hydrodrive - tak, właśnie zamierzam kupić auto z takim napędem i parę oglądałem i wszystkie z przebiegiem zdecydowanie większym - żaden nie ciekł ... Usterki jeden miał - ale nie ciekły ...

SS - 8x4 w terenie wcale nie jedzie.
Borek - co w tym dziwnego ,ze kamaz lepiej jedzie od 8x4 - jedna oś mniej do pchania i połowa masy - musi jechać lepiej, wyjścia nie ma. A 6x6 porównywać do 8x4 to już całkiem nie na miejscu :)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 25 sty 2015, 0:50

Mercedes 8x6 nie jedzie "trochę" lepiej niż auto 8x4,jedzie niewiele gorzej niż auto 8x8.I wg mnie to on jest właśnie tym złotym środkiem,kompromisem między kosztami a efektywnością i ekonomiką.Ale co Ty możesz wiedzieć,przecież nie lubisz Mercedesa i go nie masz...Ale nie przeszkadza Ci to po nim jechać,wiesz nawet,że jest mniej komfortowy... :)
W Poznaniu jest firma gdzie jest jeden z pierwszych MANów w Polsce z hydrodrivem, umówić Cię z nimi? Bardzo chętnie,tanio Ci go oddadzą,mają go dość.Mają same MANy i tylko jednego z hydrodrivem,ciekawe dlaczego? :)A kupują ciągle nowe,mają już też dwa z euro6.Ale oni się pewnie nie znają,Ty wiesz lepiej! Masz w końcu Iveco,a Twój kierowca jeździł kiedyś nawet actrosem... :)
Szef kupował w tamtym roku dwa konie MANy 4x4 i nawet handlowcy z Sadów mu odradzali ten hydrauliczny wynalazek... :)
I co ma mechanik do łamania resorów? Uwierz mi resorów już się samemu nie klepie! Chyba,że u Ciebie w PGRze... :)
I dziwne,że te resory pękają tylko w MANach,pewnie tylko nimi traktorzyści jeżdżą! Taka karma... :)


Post Wysłano: 25 sty 2015, 11:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Nie chce mi się już z Toba polemizować, bo co by nie było, tak to przekręcisz by Twoje było na wierzchu - niech Ci będzie - mi to lotto, tylko szkoda innych którzy będą czytali Twoje wypowiedzi i w nie uwierzą
Cytuj:
Ale nie przeszkadza Ci to po nim jechać,wiesz nawet,że jest mniej komfortowy... :)
Napisałem ,że nie lubie tej marki i sobie jej nie kupię - nie jade po nim - ja poprostu go nie chcę i tyle
O komforcie - było to pytaniem do Ciebie czy Man nie jest bardziej komfortowy ( mój bład, nie postawiłem znaku zapytania) Ale Ty już musisz przekręcić wypowiedź ...
Cytuj:
Ale oni się pewnie nie znają,Ty wiesz lepiej! Masz w końcu Iveco,a Twój kierowca jeździł kiedyś nawet actrosem... :)
Co ma do tego to ,że mam Iveco (Mana też :) ) i kierowce który jeździł Actrosem?? - no tak przecież musiałeś coś kąśliwego dodać - jakby inaczej, nie??
Cytuj:
Szef kupował w tamtym roku dwa konie MANy 4x4 i nawet handlowcy z Sadów mu odradzali ten hydrauliczny wynalazek...
Bo pewnie wiedział, że serwisujecie sami młotkiem i przecinakiem + młotki za kierownicą ...
(a tak serio, to pewnie wiedział jaką prace szef wykonuje i jakiego auta trzeba do jej wykonania - 4x4 sztywne to nie to samo co 4x4 hydrodrive - ja to wiem,(Ty pewnie nie rozumiesz idei tego napędu, a to nie mój problem) i wiem jaką pracę wykonuje i jaki sprzęt mi potrzebny - dasz wiarę, że zamieniłem 6x6 na 8x4 ?? Mało tego - spisuje się lepiej !

Cytuj:
I co ma mechanik do łamania resorów?
Znów przekręciłeś ,żeby oliwy do ognia dolać - o mechanikach napisałem do wypowiedzi o cieknącym hydrodrivie (z każdego miejsca w aucie 60tyś km :lol: ), o kierowcach napisałem w sensie łamania resorów przy 16t - więc muszę przyznać Ci racje - masz debila kierowce - kup mu merca - bo ma tak mocne resory, że debil z 16 t nie jest w stanie ich połamać.


Dobra specjalisto, zapytam Cie jako guru w temacie off-road'u - jak spisuje się ciągnik 6x4 w stosunku do 4x4 ?? Bo też chcę nabyć 6x4 ze względu na jego uniwersalność - pojedzie z wywrotką,gruszką i niskopodwoziem.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 25 sty 2015, 13:08

Akurat na świeżo.MAN ,ciągnik 6x4,odebrany latem z Sadów,TGS, niska kabina sypialna,wzmocnione hamulce,masa całkowita 90 ton w dowodzie.Sprawność w terenie gorsza jak 4x4,spalanie z wanną dwuosiową jak czterooska 8x6,z podwoziem czteroosiowym i koparką 35 tonową ponad 60 litrów.I w uj niewygodny,twardy.Wolę mojego TGXa...:)
I jak zadajesz pytania to stawiaj znak zapytania, łatwiej się ustosunkować.
I gdzie niby napisałem nieprawdę panie fachowcu od aut które gdzieś widziałeś z daleka... :)


Post Wysłano: 25 sty 2015, 13:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Akurat na świeżo.MAN ,ciągnik 6x4,odebrany latem z Sadów,TGS, niska kabina sypialna,wzmocnione hamulce,masa całkowita 90 ton w dowodzie.Sprawność w terenie gorsza jak 4x4
Dzięki za odpowiedz
Cytuj:
I gdzie niby napisałem nieprawdę panie fachowcu od aut które gdzieś widziałeś z daleka...
Nie interesuje mnie czy mówisz prawde czy nie :lol:
Napisałem,że przekręcasz moje wypowiedzi tak by wyszło na Twoje : przykłady masz w poprzedniej mojej wypowiedzi. Czytaj ze zrozumieniem. Na tym kończę polemikę z Tobą bo szkoda mi czasu na Ciebie lepiej pograć w sudoku :lol:

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:01

I tu się z Tobą zgodzę...:)


Post Wysłano: 22 maja 2017, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2017, 13:35
Posty: 6
Samochód: man tgs 41.480

Odkopie temat.
jeżdżę manem TGS 41.480 8x8 i generalnie na bardzo ciężki teren to się nie nadaje. Stare 4ośki dawały rade tam, gdzie Manik po prostu wysiadał. Palenie sprzęgła w automacie u nas było nagminne, jeżeli już to manual.
Spalanie na budowie, babranie się w glinie, włączone blokady mostów 220-240l/100km, w ciągu 12h auto robi 25-30km także tragedii nie ma.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: