Strona 20 z 20 [ Posty: 396 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 18 wrz 2014, 20:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Obrazek


sory za jakosc fota robiona telefonem:)

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 08 lis 2015, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 02 gru 2015, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2015, 14:23
Posty: 3

Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Mam takie pytanko odnośnie Volva FH z 2012 roku. Jeżdżę w firmie takim w konfiguracji 3 osiowej. Wczoraj wjechałem na wagę i mocno się zdziwiłem. Z kotłami do połowy pełnymi (lub pustymi :) ) Waga jego to 8960kg. Pojemnosć obu baków to 750 litrów. Czy orientujecie się, jaka jest waga ciągnika w konfiguracji 2 osiowej?


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 02 gru 2015, 19:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

7,7 t waży zwykłe Fh eur5 z pustym kotłem. z pełnym pewnie przeżuci 8t.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 02 gru 2015, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Zależnie od wyposażenia 7 do 7,5t + paliwo.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 03 gru 2015, 0:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2015, 14:23
Posty: 3

Dzięki za odpowiedzi. Postanowiłem napisać i zapytać, ponieważ śledzę wasze tematy w sekcji GARAŻ, i jak czytam że jednemu auto pali 23 litry, drugiemu 25 litrów, to się zastanawiam co jest grane. Jeżdzimy w sporej firmie (ponad 200 samochodów) Volvami, najstarsze z 2012 roku, kilka nowych Skakanek, Manów. Wszystkie 3 osiówki, naczepy chłodnie ( również hakówki), i spalanie różni się makabrycznie. Volva z pełnym załadunkiem palą około 35-36 litrów, Many jakieś 2 litry więcej. I tak kombinuję sobie, gdzie tutaj jest jakiś haczyk :) Ta trzecia oś daje aż takie opory? :?


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 03 gru 2015, 1:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

chłodnie są z reguły cięższe, może robicie krótsze trasy (hakowce), do tego zawsze troche na pompe idzie zeby to wciagnelo i opuscilo itd. jak masz hakowca to osprzet tez wazy (chyba ze na naczepie)


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 05 gru 2015, 16:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Hakówka to chłodnia przystosowana do wożenia mięsa na hakach, a nie hakowiec do kontenerów :)

Normalny wynik, 3 osiowe konie pod chłodniami brzmią mocno skandynawsko. Jakie kierunki obsługujecie?

Poza tym te 23-25/100 to też można między bajki włożyć. Pogoda bezwietrzna, lekki ładunek i nowy sprzęt, a nie daj Boże coś się lekko pozmienia i robi się z tego 28-30, taka prawda :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 06 gru 2015, 5:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

Cytuj:
Hakówka to chłodnia przystosowana do wożenia mięsa na hakach, a nie hakowiec do kontenerów :)
nie wiedziałem, dzieki


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 07 gru 2015, 15:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2015, 14:23
Posty: 3

Cytuj:
Hakówka to chłodnia przystosowana do wożenia mięsa na hakach, a nie hakowiec do kontenerów :)

Normalny wynik, 3 osiowe konie pod chłodniami brzmią mocno skandynawsko. Jakie kierunki obsługujecie?

Poza tym te 23-25/100 to też można między bajki włożyć. Pogoda bezwietrzna, lekki ładunek i nowy sprzęt, a nie daj Boże coś się lekko pozmienia i robi się z tego 28-30, taka prawda :)
Irlandia. Obsługujemy klientów na miejscu, część lata na Anglię, Szkocję.
Piątek, podczas mocnych wiatrów (piz** jak na dworcu centralnym w Kielcach) 100 km trasa na pusto- spalanie 29 litrów. Waga zastawu 19 ton.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 07 gru 2015, 17:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

w Kielcach nie ma dworca centralnego, jest w Warszawie


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 10 cze 2017, 9:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Volva wychodziły z hydrauliką z przodu, czy to jakiś montaż firmy zewnętrznej?
https://www.mobile.de/pl/Ci%C4%85gniki- ... 43397.html
Niby jest coś takiego jak Volvo X-Track, ale wygląda, że dopiero montowane w FH 4 gen.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 11 cze 2017, 11:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Luka, to Volvo miało HDS'a do drewna. Na zdjęciach widać, że została tylko podstawa pod żuraw ze zbiornikami i chłodnica.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 11 cze 2017, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

A to ja widzę, że to koń-drewniak, ale zaskoczony jestem układem osi. Zazwyczaj takie Volva mają 2 zwykłe mosty napędowe z tyłu - klasyczne 6x4. A tu konfiguracja jak od MANa, z przednią hydrauliczną, a ostatnią skrętną i unaszaną. Dlatego pytam czy takie coś montowali ogólnie, czy to jakaś przeróbka na specjalne zamówienie, np. od Terberga.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 11 cze 2017, 13:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2014, 19:49
Posty: 7

Kiedyś drążyłem temat i znalazłem info, że "hydrodrive" w Volvie montuje właśnie Terberg. Fabrycznie czegoś takiego nie oferowali, a szkoda.


Tytuł: Re: Volvo FH12
Post Wysłano: 29 cze 2017, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2016, 11:34
Posty: 5

Miał lub ma ktoś do czynienia z Volvem fh 420 rocznik 12,13 ? Zastanawiam się jak sprawuje się ten silnik czy moc jest ok i jak z awaryjnością .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 20 z 20 [ Posty: 396 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: