Witam stoję przed zakupem ciężarówki , pierwszej solówki w firmie , do tej pory posiadamy busy 8 , 10 ep , chcemy kupić solówkę
z windą , powiedzicie mi czy duża jest różnica między CF a XF ?? i czy opłaca się dopłacić do XF ??? a może Volvo ?? Scania ?? Renault ?? proszę o radę , ma to być solówka na trasy międzynarodowe .
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
a tak konkretniej 2 -3 osie czy to nie ma znaczenia?
z tego co "słyszałem" kolega mówił że CF to chodzi na powietrzu czyli mało pali może dlatego że ma mniejsza kabinę.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Jeździłem prawie rok CF 310 z 2007 roku. 2 osie, palił 26-27 na kraju. Zaledwie kilka razy zdarzyło mi się zejść do 25. Fakt, że nie miał połówek i przy większym tonażu trzeba go było kręcić na wyższe obroty. Przy 80 km/h obr 1700. Kolega z tego forum ma skrzynie 6 z połówkami i spalanie z tego co kiedyś mi pisał (i o ile dobrze pamiętam) wychodzi jakieś 23-24. Tyle że u niego i obroty były niższe. Takze oceń sobie sam. Jeśli już CF na transport międzynarodowy to raczej duża kabina.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 29 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę