Siemanko. W niedalekiej przyszłości planuje zakup zestawu. Moim typem jest Volvo FH, żadne inne mnie nie interesuje. Pytanie jest następujące, 460, 500 czy 540? Jaka roznica w utrzymaniu, spalaniu i mocy? Wybrać ostatnie FH3 z 2013 czy FH4 2014/15?
Jak dla mnie FH3 z końcówki produkcji, bo bardziej dopracowane niż FH4 z chorobami wieku dziecięcego. Pewnie też będzie się dało w lepszych pieniądzach wyrwać stary model. Z kolei prawdopodobnie szybciej straci na wartości no i już nie wygląda tak świeżo jak się go postawi przy FH4.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3651
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Możesz jeszcze pomyśleć o tańszej wersji Volvo, czyli Renault T, najlepiej w wysokiej kabinie i z 13to litrowym silnikiem. Akurat z ceną powinno się wpasować pomiędzy te dwie generacje FH.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Bierz EEV 500 w starszej kabinie i będziesz zadowolony
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Dzięki za pomoc przy wyborze, także będę rozglądał się za FH3.
Mam takie pytanko jeszcze, gdyż ostatnim FH którym jeździłem to było ostatnie E3 z 12litrowym -460 z 2005r.. Dlatego tez chciałbym się dowiedzieć, czy nadal są tak niezniszczalne te nowsze FH, czy jednak są jakieś duże różnice względem poprzednika?
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę