Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Chyba że podstawa filtrów puszcza,ale raczej nie powinna,chyba że elektryczną pompką pchałeś ropę "na siłę".
Rejestracja:03 maja 2014, 17:45 Posty: 219
Samochód: Fiat Skoda
Lokalizacja: SRS
A co robiłeś przy tym rozrządzie bo tego nie napisałeś, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi ale ta pompka jest napędzana od rozrządu i tam coś poknociliście . Jeśli na ręcznej chodzi dobrze to raczej nieszczelności nie ma .
_________________ Kierowca z Biedronki , inni kierowcy patrzą na mnie z politowaniem
Kolego Pompa zassysa podłączyłem bezpośrednio z banki ale jest inny problem z pompki ręcznej wycieka paliwo a jak tam jest nieszczelność to zassysa powietrze i wpycha do 2 filtra i dlatego tam jest powietrze i z czasem się zapowietrzony jutro jadę po podstawę z pompka i zakładam zobaczymy co będzie
A czemu ma być przestawiony jak jest na znakach i wszystko jest ok pali ładnie chodzi nie stuka wchodzi na obroty a Ty nie wiem z czego się nabijasz skoro taki mądry jesteś to czemu nie napisałeś co mozna sprawdzić
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
jak to nie napisałem - przeczytaj jeszcze raz dokładnie cały temat - cieknie ci z pompki paliwa i dziwisz się silnik nie chodzi.
chcesz grzebać tam gdzie nie ma potrzeby i szukać "szczęścia" jednocześnie wymagają od użytkowników forum diagnozy"na odległość".
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Podam Ci jedno do myślenia.
Volvo FH, 480 Euro 5, produkcja styczeń 2007, silnik D13A.
Problem: kłopot z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju, praca na 4, 5 cylindrów przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika.
Diagnoza:
Brak liniowości podstawy filtrów paliwowych (stwierdzona przez serwis, później wyjaśnię).
Rozwiązanie:
Zgłoszenie reklamacyjne, wymiana podstawy na nową.
Auto odebrane od dealera w Krakowie. Po 3, 4 miesiącach zmagań poszło na serwis. Okazało się, że pewna partia silników miała zamontowaną podstawę filtrów, która posiadała wadę fabryczną. Ta z kolei powodowała zapowietrzanie się układu zasilania. Jeździłem tym autem, po zgłoszeniu do serwisu i wymianie w/w podstawy problem znikł.
No jak podstawe wymieni to pewnie będzie dobrze,ktoś o podstawach pompowtryskiwaczy pisał,jaki to auto ma przebieg? W mojej okolicy ludzie przy ok 700-800 tyś wymieniali i mieli spokój,jedno auto ode mnie miało robione przy 1200000 km,nie odpalało normalnie,niskie ciśnienie paliwa i słaba moc,wstawiliśmy nową podstawę,pompę,podstawy wtrysków, normalnie zaczęła chodzić,jeszcze tylko wiązka silnika została...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę