Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 kwie 2018, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Pompa na 100%

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Chyba że podstawa filtrów puszcza,ale raczej nie powinna,chyba że elektryczną pompką pchałeś ropę "na siłę".


Post Wysłano: 03 kwie 2018, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2011, 21:41
Posty: 23
GG: 0
Samochód: volvo renault

Filtry suche z zewnątrz ropa nie cofie się i nie pchałem rządna pompką elektryczna


Post Wysłano: 04 kwie 2018, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2011, 21:41
Posty: 23
GG: 0
Samochód: volvo renault

Założyłem nowa pompę i dalej nie ciągnie


Post Wysłano: 04 kwie 2018, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2014, 17:45
Posty: 219
Samochód: Fiat Skoda
Lokalizacja: SRS

A co robiłeś przy tym rozrządzie bo tego nie napisałeś, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi ale ta pompka jest napędzana od rozrządu i tam coś poknociliście . Jeśli na ręcznej chodzi dobrze to raczej nieszczelności nie ma .

_________________
Kierowca z Biedronki , inni kierowcy patrzą na mnie z politowaniem :?


Post Wysłano: 04 kwie 2018, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2011, 21:41
Posty: 23
GG: 0
Samochód: volvo renault

Kolego Pompa zassysa podłączyłem bezpośrednio z banki ale jest inny problem z pompki ręcznej wycieka paliwo a jak tam jest nieszczelność to zassysa powietrze i wpycha do 2 filtra i dlatego tam jest powietrze i z czasem się zapowietrzony jutro jadę po podstawę z pompka i zakładam zobaczymy co będzie


Post Wysłano: 04 kwie 2018, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

no popatrz i pewnie postawiłeś trafną diagnozę.

jak już naprawisz to tak dla przykładu rozbierz silnik i zobacz czy rozrząd nie jest przestawiony :mrgreen:

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 04 kwie 2018, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2011, 21:41
Posty: 23
GG: 0
Samochód: volvo renault

A czemu ma być przestawiony jak jest na znakach i wszystko jest ok pali ładnie chodzi nie stuka wchodzi na obroty a Ty nie wiem z czego się nabijasz skoro taki mądry jesteś to czemu nie napisałeś co mozna sprawdzić


Post Wysłano: 05 kwie 2018, 7:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

jak to nie napisałem - przeczytaj jeszcze raz dokładnie cały temat - cieknie ci z pompki paliwa i dziwisz się silnik nie chodzi.
chcesz grzebać tam gdzie nie ma potrzeby i szukać "szczęścia" jednocześnie wymagają od użytkowników forum diagnozy"na odległość".

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 kwie 2018, 8:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Tej,a podstawa filtrów to chyba z pompką ręczną jest,nie?[emoji23]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 05 kwie 2018, 20:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

A obsady pompowtrysków jakie?


Post Wysłano: 05 kwie 2018, 21:26

Podam Ci jedno do myślenia.
Volvo FH, 480 Euro 5, produkcja styczeń 2007, silnik D13A.
Problem: kłopot z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju, praca na 4, 5 cylindrów przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika.
Diagnoza:
Brak liniowości podstawy filtrów paliwowych (stwierdzona przez serwis, później wyjaśnię).
Rozwiązanie:
Zgłoszenie reklamacyjne, wymiana podstawy na nową.

Auto odebrane od dealera w Krakowie. Po 3, 4 miesiącach zmagań poszło na serwis. Okazało się, że pewna partia silników miała zamontowaną podstawę filtrów, która posiadała wadę fabryczną. Ta z kolei powodowała zapowietrzanie się układu zasilania. Jeździłem tym autem, po zgłoszeniu do serwisu i wymianie w/w podstawy problem znikł.


Post Wysłano: 05 kwie 2018, 23:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

No jak podstawe wymieni to pewnie będzie dobrze,ktoś o podstawach pompowtryskiwaczy pisał,jaki to auto ma przebieg? W mojej okolicy ludzie przy ok 700-800 tyś wymieniali i mieli spokój,jedno auto ode mnie miało robione przy 1200000 km,nie odpalało normalnie,niskie ciśnienie paliwa i słaba moc,wstawiliśmy nową podstawę,pompę,podstawy wtrysków, normalnie zaczęła chodzić,jeszcze tylko wiązka silnika została...

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: