Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
Witam.Powiecie mi co może być przyczyną komunikatu..= Stop brake system failure??==Dodam,że był podłączony do kompa u mechanika ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi.Mechanik zawalony pracą a ja unieruchomiony ... do końca tygodnia,a z tego co wiem jest to tryb awaryjny.no i dzięki temu stracił moc ...Auto volvo FM 9 solo euro 4 ...Podobno może to być związane z ad-blue.Jak myślicie??I bardzo proszę bez głupich komentarzy typu usterka..awaria itd..tylko konkretne pomocne odp.Z góry dziękuję.Pozdrawiam
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
Dziękuję bardzo za info Oby to było to..a co do mechanika..Kilka razy robiłem parę rzeczy i się sprawdził..Nie przeglądał mi jeszcze auta bo zawalony autami...tylko na kompie ale skoro tak piszesz Kierownik to znaczy że to drobna usterka jeszcze raz dzięki
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
Witam Wracam z tematem niestety.Przewody sprawdzone to.nie to...Okazało się że w tłumiku na wlocie była skała którą skuwali ...dosłownie to pewnie od ad blue...Ale po odebraniu auta przejechałem kilka km żeby sprawdzić wróciłem do mechanika by się rozliczyć i podczas następnego km. znów wyskoczył ten sam błąd i tryb awaryjny Mechanik mówi że może być zapchany katalizator.No i zostało u mechanika.Jak myślicie co to może być według Was??Czekam na odp.A jestem już 2 tydzień unieruchomiony...Więc czekam na cenne wskazówki.Pozdr.
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
Podobno jak włącza się tryb awaryjny to taki jest komunikat..jak przyjdzie pora to zmienię mechanika..Na razie nie takich rad oczekuje....Czy miał ktoś taki problem???
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To jak tępemu tłumaczyć, to że masz osobny problem z szczochami i przy okazji zatkany katalizator.
To komunikat o usterce układu hamulcowego nie ma nic z tym wspólnego
To sobie w menu w tym volvie odczytaj kody usterek związanych z układem hamulcowym
Uważam, że daj se spokój z tłumaczeniem, nie przetłumaczysz. Ja mu to samo napisałem kilka dni temu, a ten dalej swoje.
Komputer pokładowy w volvie jest taki, że są kody błędów i ich krótki opis.
Na dobrą sprawę błędy można sobie zczytać samemu. Ale to by za dużo tłumaczenia było, a na koniec Ci powie, że on nie tak8ch rad oczekuje.
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
Chodziło mi że nie potrzebuję rady... nauki języka angielskiego nie ma komunikatów błędów na desce rozdzielczej... po co takie uszczypliwości...chamskie teksty ..masakra...Tylko hejt i naśmiewanie....!!!Napisałeś kilka dni temu kierownik...i napisałem wyraznie,że przewody ok...to co się czepiasz znowu...ja pierd...nic tu nie można napisać bo zaraz czepianie ...masakra
Komunikaty błędów są, ale w menu Diagnostics. Nie ma ich na wyświetlaczu w trybie "do jazdy ".
Nie jestem uszczypliwy, tylko pytasz o rady, a nie reagujesz na nie, i jeszcze fukasz, więc nie dziw się reakcji.
Poważnie ci mówię, zmień mechanika. Sam kumaty nie jesteś, a te patałachy robią tak, żeby tylko za bramę wyjechało.
A do tematu przewodów, to obstawiam że jeszcze wrócisz.
Jeśli nie przewody, to któryś modulator, lub padał hamulca.
Módl się żeby to były przewody. Tyle ci powiem.
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
OO widzisz teraz napisałeś konkretnie kierownik;) Jutro dokładnie zobaczę trybie diagnostics choć jest tam wszystko po angielsku ale wujek google pomoże;)Nie fukam denerwuje się bo auto nadal unieruchomione...a już zapłaciłem..Czy kumaty nie jestem hmm no w tym nie bo auto mam pół roku a pracuje krócej ale szybko się uczę;)On akurat nie jest patałach robił mi parę różnych rzeczy i było zawsze ok...szczerze nie sprawdził przewodów..powiedział że bardzo ładnie wyglądają...Sam sprawdzę kierownik pisałeś o tej wiązce po podniesieniu kabiny od strony pasażera taka gruba poowijana jakimś materiałem przynajmniej u mnie;) pozaciskana trytkami tak???To rozpruć i sprawdzić???Masz rację ogólnie mechanicy to porażka...a chodzi Ci,że może to być coś drogiego np czujnik nox???modulator albo czujnik hamulca....rozumiem..oby nie jakaś droga elektronika...
Widac mechanik tak samo poliglota jak i ty. Oby wam wujek google nie zaniemogl.
Co do oceny przewodow przez mechanika. W swoim zyciu spotkalem super piekne dziewczyny z podartymi rajtuzami na dupie takze wiesz na pierwszy rzut oka nie ma co wierzyc
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
Dziękuję za bardzo pomocną opinię na prawdę rewelka najlepsza ze wszystkich odpowiedzi.....a jaka pomocna ulalala;););)A co do kobiet to współczuję.....trzeba spotykać takie którym można samemu je rozrywać;););)Zrozumiałem przesłanie;);)No może i racja;) Sprawdzę przewody jak pisał kierownik...i zobaczymy...
Rejestracja:06 wrz 2014, 1:48 Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum
oooo widzę,że lubisz chłopaków w rajtuzach....to powodzenia hehehh a jak chcesz zabłysnąc to posyp się brokatem;)Tyle w temacie Kierownik jeszcze raz dzięki za radę innym nie mam za co nara....
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę