Witam,posiadam dwa Mastery 2014 r 8 ep i potrzebuję teraz z racji tego, żeby brać lepiej płatne ładunki żeby jeden z nich był 10 ep i najlepiej z otwieranym dachem, Ktoś może wie czy technicznie coś takiego da się zrobić jakby dorwać całą zabudowę do podmianki?
na co zwracać uwagę przy tej operacji? czy po przeróbce trzeba przechodzić jakieś badania techniczne? coś w dowodzie się zmienia ? obecnie jest w jednym z tych masterów dość ciężka stalowa zabudowa a zmieniałbym na aluminiową 10 ep więc chyba waga nie wiele by się zmieniła. Jakby ktoś się orientował w temacie to proszę o info:)
Rejestracja:28 mar 2009, 9:26 Posty: 641
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2
TO nie chodzi tylko o zmiane paki ale i rozkład masy przede wszystkim rozstaw osi czy L3 czy L4. Bo możesz mieć potem problem z przeginaniem auta do tyłu.
Przy najdłuższym wariancie w 8ep oś masz praktycznie przy zderzaku , w krótszym troche dalej niż środkowy słupek.
Kolejny fakt w przedłużce od razu bym sie zaopatrzył o wzmocnione zawieszenie albo podwójny resor 10ep na pusto wygląda dość płasko z moich obserwacji ewentualnie poduszki nie bałwanki a proste z atestem do 6T nośności (tak istnieją takie i pracują na niższym ciśnieniu koszt maks do 1000zł kpl z podstawą plug play pod starą aparature)
_________________ Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.
Rejestracja:28 mar 2009, 9:26 Posty: 641
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2
Cytuj:
Normalna patologia.
Do busa o dmc 3,5 tony zakładać poduszki na tylną oś o nośności 6 ton
Nie takie rzeczy sie zdarzają w tym transporcie, większość zazdraszcza ładowności iveko bez tacha Koledze podałem konkretne wzmianki skoro chce wydłużyć auto (dla piniendzy). A logiczne że wtedy w dowodzie nie zgodzą mu sie dane bo teoretyczne pare cm paki więcej odejmą mu te pół palety z ładowności
_________________ Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
Normalna patologia.
Do busa o dmc 3,5 tony zakładać poduszki na tylną oś o nośności 6 ton
A Ty jak przeładujesz klamota o 10% to jesteś przestępca jak nie wiadomo co( kwocie kary nie wspomnę) - busiarze o 100% przewalą - 500zł i jedzie dalej ... I władza tego nie widzi ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę