Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lis 2018, 14:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Tuleje osi DCA Weightmaster, na badaniu diagnosta stwierdził mi że dwie tuleje nie maja luzu lecz pływają już troche i można jeździć lecz jakbym sobie zmienił na nowe to byłoby git.
I teraz pytanie czy wymieniał ktoś te duże tuleje?
One są trochę podobne do tych w SAF'ie.
Lubię sam grzebać i zastanawiam się jak z wprasowaniem ich do osi, czy idzie do wcisnąć duża śruba z odpowiednimi podkładkami?
Bo jeśli jest ciężko to samemu nawet sie nie będę bawił w to...


Post Wysłano: 05 lis 2018, 16:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2013, 20:49
Posty: 73

Miałem kiedyś naczepę na osiach mercedesa i tam były te duże tuleje gumowe (jak w safie integral). Ale ja mam zrobiony z rury taki lej, śruba podkładki. Kluczem pneumatycznym wybijałem i tak samo montowałem. Liznąłem tylko gumę olejem, żeby lepiej się wyślizgnęło.


Post Wysłano: 05 lis 2018, 23:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Dzięki no i teraz wiem o co kaman.
Gdzieś kiedyś widziałem przyrząd do tego za... 1800 euro :lol:
Czyli jak lejka nie zrobię to sie niema co brać za to bo pewno się guma zerwie.


Post Wysłano: 06 lis 2018, 2:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

ze tak zapytam jak Ci to diagnosta wybadal? :>

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 06 lis 2018, 2:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Na szarpakach, ja tego z kabiny nie widziałem ale mówił że reszta sztywna a dwie się wyginaja dużo więcej...


Post Wysłano: 06 lis 2018, 9:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2013, 20:49
Posty: 73

Wybijesz bez tego leja, ale wprasować już musisz mieć cos takiego. Ja dałem rurę grubościenna do tokarza i zrobił. Wydaje mi się, że jak podjedziesz do jakiegos warsztatu to Ci pożycza na te godzinę. Kiedyś tak zrobiłem i stąd miałem wymiary co i jak.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: