Cytuj:
- na każde 500km naszej jazdy ze 2-3km to kopalnia/budowa (przeważnie sucho). Reszta to zwykły regional, wojewódzkie, krajowe, Ski to jakieś 25-50%, różnie to bywa. I tych warunkach Dunlop Sp446 to śmieć w porównaniu np do Bridgestone.
mi nie tłumacz, wytłumacz producentom, wszystko co na budowę nie idzie na "ciasnym" regionalu jak SP446, wszystko co pod tarcice i do lasu nie idzie na "ciasnym" regionalu a wjeżdżają 1km w las i 600km po asfalcie. Wystarczy te 2-3km a nawet 1km wjechać aby już nie wyjechać ale nie kierownik wie bo mo bo se kupił, nie posłuchał ale wiedział.
Cytuj:
Może żona Cię za krótko trzyma i tu wylewasz frustracje, nie wiem.
coż, każdy mierzy własną miarą
Cytuj:
Dobrze wiedząc co jest grane, jak jest z retarderami i oponami, że w sumie tu nie ma jakiejś filozofii, wymyślasz cuda na kiju w stylu "made for retarder", weź, żenada.
Dziwne że producenci nie odkryli nowej niszy rynkowej "opony do aut z retarderem".
widzisz twierdziłeś, że ząbkuje od ruszania, bo tak wg ciebie wskazywał kierunek kostki, ale potem Ci powiedziałem, że pomyliłeś kierunek na dole i na górze opony, aaaaa to nie to wtedy faktycznie nie od ruszania ale od hamowania. Ale ktoś podesłał temat o amorach to wtedy ooootototo nie retarder z przyklaskiem, a producenci już dawno o tym wiedzą stosując technologię podpierania grubych klocków o siebie w 3D lub drobnych bezpośrednio o siebie, tylko trzeba wiedzieć gdzie jakie zastosować a jak ktoś nie wie to wrzuca SP446 pod wanne bo może. Fakt może
Z resztą na poprzedniej stronie masz link do opisu uszkodzeń opon, nawet Michelin się myli na stronie 41-ej? Alez nie to nie od retardera, oto mówi kierownik. Tutaj cytat ze strony ulubionego przez Ciebie Bridża : "W oponach tej serii FD833 zastosowano zaawansowane rozwiązania, takie jak wbudowane „łączniki”, zwiększające sztywność bloków bieżnika i minimalizujące zjawisko ich nierównomiernego zużywania się (ząbkowanie)" ależ nie Bridż się myli, Michelin też, ja gadam głupoty marketingowe a kiero wie
gumo to gumo i byle co byle gdzie byle było
jak malo to jeszcze tutaj
https://przegladoponiarski.pl/art/8428/ ... owych.html
"Częste stosowanie hamulca silnikowego na drogach krajowych i autostradach przy niskich obciążeniach może spowodować zużycie w kształcie „zębów piły” (tzw. ząbkowanie), szybko i łatwo wyczuwalne dotykiem."
Cytuj:
notoryczne aluzje do mnie mimo że dawno już odpuściłem, wielokrotne cytowanie moich tekstów z przed 2 lat
w tym wątku to nie ja zacząłem szarpanie za włosy - przypomnieć z 1 strony?
kiedyś napisałeś, że będziesz gasił jak peta na każdym kroku, niestety cały czas się tak zachowujesz. Nie przyjmujesz wiedzy niestety nawet tej z argumentami. Cóż nic nie poradzę
dlatego swojego czasu przeniosłem się do pytających na PW bo co wpis to był hejt, ale nie usiedziałeś na d upie też Ci to przeszkadzało bo nie poczytałeś, niczego się nie dowiedziałeś i nie miałeś kogo gasić. Ciężko się z Tobą żyje.