Cytuj:
Bzdura
Po 1. Schwarzmuller w aluminiowym pipe'e, w miejscu gdzie podłoga najbardziej się ściera, czyli od klapy w kierunku przednim na długości 3m, ma dodatkowa nakladke, czyli grubość podłogi to 12 mm.
Po 2. Nie dalej jak w zeszłym tygodniu, przerabiałem temat wstawiania nowej podłogi w naczepie
i arkusz blachy np 8x125x250 kosztuje tyle samo na podłogę panelówki, jak i gondoli
haha kwestia odpowiedniej obróbki przystosowania do danej naczepy. Co więcej, na gondoli jest prościej, w prawdzie trzeba zrobić kilka załamań blachy więcej, ale pod mniejszym kątem, niż po 2 na stronę w panelówce.
To jest dopiero beeezeedura.
Ta dodatkowa nakładka nie była w gratisie, tylko trzeba było za nią zapłacić, sądzę że ze 2000 euro, i taka opcja jest u każdego producenta.
Arkusz blachy kosztuje owszem, tyle samo. Różnica wynika właśnie z tej obróbki o której wspominasz (a koszty pracy to ze 2/3 całego zabiegu), jej kosztów i techniki.
Bo gięcie, co by by się dopasować do zakrzywień ori podłogi nigdy nie wychodzi, w skutek czego nakładka wisi na spawach.
Cięcie i spawanie to czas, i koszty, i możliwość pękania.
Przy czym trzeba dodać, że zarówno ori podłoga jak i ta naprawiana lepiej znosi trudy pracy w wersji standardowej płaskiej, ponieważ towar leci całą szerokością. A w halfpipie leci i zbiera tylko środek, dlatego trzeba zamawiać nakładkę za 2000 euro.
To właśnie dlatego kiedyś halfppipy były tylko stalowe, ale znowu były ciężkie, więc teraz robi się je z aluminium, tylko że to leci w oczach.
Widzę że to o czym piszesz, że "miałeś do czynienia" z naprawą podłogi, to było tak: ktoś zamówił usługę, ktoś ją wykonał, ktoś za nią zapłacił, ale Ty zaprowadziłeś i odebrałeś naczepkę, i w sekundzie pozjadałeś wszystkie rozumy.