Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 maja 2019, 11:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

W schmitzu to normą były problemy z przecierająca sie plandeką na narożnikach przód, pedały wsporniki na przodzie a w ostatnim wózku edschy scinało sruby mocujące rolki albe to szybka robota była z wymianą. Śruby w podlodze wymienialismy na zamkowe skręcane od podwozia i to najdlużej zdawalo egzamin bo wkręty to co tydzien garść by trzeba było wkręcać

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 12 maja 2019, 11:35
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Tak samo wypadające śruby z podłogi :mrgreen:
Ale ogólnie dobra naczepa i jeszcze po małej kosmetyce wygląda spoko całkiem
Iveco ile ma już najechane ?
Już nic nie psuj bo nigdy Ci Prezes ciągnika nie zmieni :D


Post Wysłano: 12 maja 2019, 11:47
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Rafał

I w podobny sposób wieltona skończyła, kumpel wiedział co bierze, ona była serio mega zadbana :]

Michał

Mam pomysł na problem dachu, ale muszę podjechać do jakiegoś dobrego fachury od dachów....

Co do śrub poszły zamkowe, ale ze stali nierdzewnej, żeby je dokręcać, albo odzyskać,bo te zwykle parchy nadają się pod diaxa po pierwszej zimie.

Tomek
Fiacina ma 20 tkm do bańki, Ori wtryski i turbo 8)
I w sumie nie chce zmiany auta... Z tym mi dobrze...

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 12 maja 2019, 19:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

jak te sruby zamkowe do podłogi wyglądają? :>

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 12 maja 2019, 19:49
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

https://www.google.com/search?q=sruba+z ... 60&bih=512

40 mm starczy, my robimy tak, że z M6 rozwiert na M8 i skręcamy.
Nie robimy nowych dziur, tylko po kolei te które wylecą, albo latają.

Inaczej narobisz dziur i jak przychodzi do wymiany płyty, nie ma miejsca na nowe wkręty....

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 12 maja 2019, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Zobaczysz czy te śruby zdadzą egzamin.
Mi się 90% poluzowało po czasie i lipa już nie dokreci bo rudy zablokował, może z nierdzewki będzie lepiej jak dociagniesz. Problemem jest to że one wchodzą w płytę przez ostrą krawędź, wkręty jednak są stożkowe i jest inaczej.
Ja zrobiłem na wkrętach 3 płyty miesiąc temu więc porównamy jak to wyjdzie...U mnie 100% załadunków z rampy więc podłoga dostaje...


Post Wysłano: 12 maja 2019, 23:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Najlepiej zdają egzamin śruby nierdzewne z łbem stożkowym i gniazdem imbusowym M8x45 albo M8x40, do tego nakrętki samohamowne również nierdzewne, wystarczy raz na rok po dokręcać te które się poluzują i podłoga jak nowa.
Co do śrub zamkowych to wadą ich jest brak możliwości przytrzymania przy późniejszym dokręcaniu.


Post Wysłano: 13 maja 2019, 14:25
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Kiedys razem z tatą w Schmitzu dawaliśmy takie śruby zamkowe i nakrętki samogwintujące. Nie dość, że szefa to mniej kosztowało to efekt był, że naczepa poszła do Żyda po paru latach a żadna ze śrub nawet trochę się nie poluzowała. Te samogwintujące to średni temat. Teraz mi chłopaki w Wieltonce po wymianie podłogi takie dawali to niby to trzyma ale już niektóre puszczać zaczynają. Nierdzewki może i droższe przy kupnie ale korzysta się dożytownio

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 15 sie 2019, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

To ja ostatnio na Ciebie trąbiłem z czerwonej MP3 :D ale nie pamiętam nawet gdzie to było.
Dobrze się żelastwo na żywo prezentuje.


Post Wysłano: 15 sie 2019, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA


Cytuj:
Kiedys razem z tatą w Schmitzu dawaliśmy takie śruby zamkowe i nakrętki samogwintujące.
Fajnie, że razem z tatą, ale jakie to są te nakrętki samogwintujące? [emoji848]


Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 15 sie 2019, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Chyba koledze chodziło o nakrętki samokontrujące. :mrgreen:

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 17 sie 2019, 18:56
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Sprinter

To chyba było w okolicach Inowrocławia, tak mi coś świta.

Pozdro i do następnego 8)

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 18 sty 2020, 20:20
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Post pod postem, ale chcę podbić.
Kończymy przygodę z moim dziadkiem, 60 tkm po milionie, idzie do ciepłych krajów.

Fotka z pożegnania w Krakowie, dzięki ekipa!!!!

Obrazek

Na przed ostatnim kółku na kurierce się obraził, padł alternatora, naprawiony w 2h, wróciłem nim na Wrocław.

Bardzo mi go szkoda, to był dobry i na prawdę mało awaryjny wóz, wiele ludzi z forum wie jak chodziło....
Na Afrykę idzie bez jakiegokolwiek błędu... 8)

Zrobiłem nim ponad 600 tkm bez większych awarii, holowań, czy innych opowieściach o Iveco.

Życzę sobie, aby następca pracował tak samo dzielnie....

Kolejnym atutem pochwalę się za jakiś czas :roll:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: