Cytuj:
https://www.goodyear.eu/pl_pl/media-and ... tow_180864 sam skoryguj swoją wiedzę. Tam piszą że Next Tread to naliwajki na gorąco
.
możesz posłuchać albo nie, mam to gdzieś. Raz na ławce było napisane "dupa" chciałem pogłaskać i drzazgę wbiłem. O słowie "na gorąco" rozmawialiśmy na tym forum nie raz, podobnie jak o różnicy "wulkanizacja" vs. "wygrzewanie w piecu". Mi się nie chce do tego wracać.
Cytuj:
Chyba będzie zadyma faktycznie
Ja też się pogubiłem trochę w tym. Mam Treadmaxy w naczepie i śmiga to super, one są na gorąco napewno zrobione.
Next tread jak dobrze pamiętam był jako Dunlop, a teraz faktycznie jest coś takiego jak next tread NT.... Ale jako tako loga Goodyear obok już nie dają.
Ze strony wynika że teraz jest next tread jako i Goodyear i Dunlop.
Nie ważne w jakiej technologii masz zrobione. Jesli jeździsz na naczepie TM zrobionych na 4 opasaniach to pozbierasz wcześniej lub później szmaty zza naczepy. Później była zadyma ogólnopolska i TM robili tylko na karkasach HL czyli na 5 opasaniach. Jeśli masz nie starsze niż 2 lata to jest duża szansa, że masz na 5 opasaniach i będzie OK. Tak potwierdzam, one są w technologii "na gorąco" wtrysku płynnej gumy w formy dokładnie jak remixy.
Podstawowy podział : technologia TM idzie tylko na grupie Dunlop i GY, cała reszta nawet własnych marek jak Sava, Fulda, Dębica możliwe tylko NT. Kiedyś jeszcze robili NT na innych obcych markach i to było super (np na własnym Michelinie mogłeś sobie zlecić) ale obecnie od jakiś 4-5lat nie ma na to szans.
I małe uzupełnienie : na GY i DU możesz sobie zlecić i w technologii TM i NT na całej reszcie tylko NT.