Nie jestem pewien czy to nie jest zredukowane ciśnienie. zamierzam dobrać jakiś zestaw do pompowania kół i nie jestem pewien czy podpinać się pod zbiorniki czy pod wyjście czerwone dla przyczepy? Sory za trywialne pytania, nie jestem oblatany w temacie.
Mam zrobione dwie przejściówki na męskie i żeńskie złącze pneumatyczne, zwykły przewód pneumatyczny i pistolet do kół "ciężarowych" za 30zł. Takim zestawem podłączysz też ciężarówkę z ciężarówką i pod kompresor.
Tylko zwróć uwagę, że do Volva "standardowe" motylki są za głębokie i nie sięgają do zaworka i trzeba szukać takich z krótszym gwintem
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Sięgają ale trzeba kondona z zaworu na butli zdjąć.
Temat przerabiany dzisiaj i nawet po zdjęciu kondona niestety nie działa - a w naczepie bez problemu
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
To ja mam chyba odwrotnie w Scanii. Po nakręceniu do oporu motylka w złącze pod maską, powietrze nadal ucieka. W innych autach działa bez problemu, uszczelnia się. Jakiś inny motylek ma być?
To ja mam chyba odwrotnie w Scanii. Po nakręceniu do oporu motylka w złącze pod maską, powietrze nadal ucieka. W innych autach działa bez problemu, uszczelnia się. Jakiś inny motylek ma być?
Bardzo prawdopodobne, że potrzebujesz ten głębszy właśnie.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Kurcze Panowie ja cos zamotałem bo szukam ostro szybkozłączki jak do kompresora a Wy o motylku piszecie. Jedna szybkozłączka juz mi nie pasowala bo nie ten skok gwintu a mam juz wąż kupiony pod szybkozłączke.
Druga sprawa, dzis zrobilem smarowanie hds, jak sie poprawi pogoda chce się brać za wymiane oleju wraz z filtrami i filtra paliwa. Mysle tez nad filtrem silnika (powietrza). Na co powinienem zwrocic jeszcze szczególną uwagę w tym modeu?Dodam tylko, że auto kupione od handlarza. Kraj Francja, historia serwisów niestety nieznana.
https://allegro.pl/oferta/nakretka-do-k ... 7309882988 Dwa takie motylki 15cm przewodu i jedna męska i żeńska szybko złączka od kompresora i masz komplet przejściówek z tirowego na normalny. Podłączasz zwykłe węże i akcesoria pneumatyczne, tira do tira, kompresor do tira itp. Motylek jak jest za długi gwint i nie dokręca się do końca przed montażem trzeba podłożyć podkładkę pod wewnętrzny element a obudowę z gwintem.
Tak sobie właśnie zrobiłem, motylek, krótki przewód z szybkozłączem pneumatycznym i do tego wąż spiralny, a potem reszta akcesoriów
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Volvo FM9
Czy jadąc do przodu po placu i wrzucając wsteczny auto natychmiastowo pójdzie do tyłu ? Skrzynia zostanie na ziemi ? Czy raczej jak w osobówkach elektronika nie pozwoli na to ?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
pytasz o automat czy manual?
w automacie na pewno elektronika nie pozwoli włączyć wstecznego dopóki pojazd się na zatrzyma.
w manualu skrzynia na pewno zazgrzyta .
stać cię to próbuj.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
pytasz o automat czy manual?
w automacie na pewno elektronika nie pozwoli włączyć wstecznego dopóki pojazd się na zatrzyma.
w manualu skrzynia na pewno zazgrzyta .
stać cię to próbuj.
Oczywiście nie doprecyzowałem że chodzi o automat. Manual to wiadomo że zagada.
Jeżeli skrzynia działa jak powinna to nie wrzuci biegu aż auto się nie zatrzyma. Nieraz tak robię gdy z głównej drogi zjeżdżam tyłem w boczną, żeby mi pod zderzak nie wjeżdżali.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę