Ogólnie każdy mówi jedno, jak Iveco e6 to tylko po 16 roku, poprawili wiele rzeczy i pożegnali złometonagnelli.
Co do historii, to ostanie auta serii euro, które wyróżniał boczny kierunek, tak kierunek w schodku, nie był płaski tylko wypukły i święci do tyłu, posiadały już cursory, które były bardzo nie udane. Głównie elektronika
W 2001 wszedł stralis, w 2003 dostał truck of the year i te auta były jeszcze na starych nadkolach, czyli z serii euro. Potem był lift nadkoli.
Potem w 2006 inne schowki w kabinie, mocowanie spoilerów, i blenda na 3 dzielona. I w tym samym roku weszły lustra nowego typu z cuba i hi, razem z euro 5 i bardzo krótka i dziwną serią e4
W 2006 pierwsze stralisy miały już dół od cuba, zawory, dostały ebs i parę innych.
Potem podobna przejściówka była w 2013, buda z e6, a dół z E5. Którą obecnie jeżdżę.
To samo, motor E5, buda hi, dół z E5.
_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.