Cytuj:
Są 2 rodzaje klientów którzy kupują busy. Pierwsi którzy potrzebują auta dostawczego o ładowności 1 tony i im wystarczy przednionapędowy który jest pewnie tańszy, lżejszy i łatwiejszy w prowadzeniu, troszkę mniej elementów przeniesienia napędu.
Drugi rodzaj klientów to tacy co kupują busa żeby wozić nim 4 tony w hurtowni z napojami albo pod jakąś kurierke paletowa no i tu sie zaczyna jazda bo konwencjonalny uklad napedowy z mostem lepiej się sprawdza i więcej wytrzyma.
Są jeszcze takie różne wynalazki z zabudowami gdzie wymaga się za kabina możliwe najniższej podłogi, np dla listonoszy, foodtrucki, transport szkła na stojakach.
ale na busach na kat b to nie ma dmc 3,5t to jakim cudem auto ma wozić 4tony jak pewnie ma ladownosci z 1,5tony?
Wlasnie mnie ciekawi pod górkę po lodzie, sniegu, blocie lepiej przednim czy na tyl?