Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 lut 2023, 10:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Witam. Mamy z mechanikiem w firmie pewien problem. Robimy w naszych scania ( 2019-2021 ) obsługi na firmie. Po wymianie tzw. bączka , auto przejeżdża 20-30tys km i obudowa filtra zaczyna się pocić. Obojętnie czy zastosujemy filtr cassibo , DT czy oryginał scania, jest to samo. Już w kilku autach mielismy taka sytuacje. Macie na to jakiś patent ?


Post Wysłano: 27 mar 2023, 11:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

pierwsze slysze ze ktos wymienia bączka w Scanii. Jego sie rozbiera,czysci i zaklada powtórnie no chyba ze jest uszkodzony. A jak sie poci to moze puszka lub co bardziej prawdopodobne dekiel niesszczelny i to do wymiany.A oringi pozakladane przy nakretce i przy deklu


Post Wysłano: 27 mar 2023, 15:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Tam się wymienia. W r6 jeszcze jest przykręcany od dołu.
https://allegro.pl/oferta/filtr-oleju-w ... a4QAvD_BwE
Takie coś się tam znajduje

_________________
MAN TGA 18.410


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: