Rejestracja:03 kwie 2007, 17:10 Posty: 199
GG: 1
Samochód: BMW E70 4.8i
Lokalizacja: Tu i tam
Jeśli chodzi o zatrudnienie to na ile etatu musi być zatrudniona ? Czy to nie ma większego znaczenia?
I o co chodzi z kontraktem menedżerskim - słyszał ktoś o tym ?
Sorry za pytania, być może niektórym są oczywiste. W necie ciężko znaleźć informację jak to ogarnąć oprocz tego że zatrudnić i tyle. Same ogłoszenia o tym że ktoś użyczy
Witam, na stornie ITS jest przykładowe zadanie z czasu pracy kierowcy na przewóz rzeczy. Nie mogę zrozumieć czemu jazda jest 4h oraz czemu jest dodatkowa przerwa. Skąd to się bierze ? Obie niewiadome podkreśliłem na czerwono. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Rejestracja:16 wrz 2020, 23:49 Posty: 52
Samochód: MAN Tgx
1. Zamiast 4h jazdy możesz zrobić 4,5 a na drugi dzień zamiast 4,5 zrobić 4h i tez będzie dobrze bo kierowca ma być do godziny 14ej we wtorek.
2. W zadaniu masz napisane ze kierowca załatwia 30 min dokumenty i przez 2 godz bierze udział w rozładunku i ponownym załadunku a to jest inna praca. Obie czynności (inna praca i jazda) zaliczają się do czasu pracy, który nieprzerwanie nie może trwać dłużej niż 6 godzin wiec po jeździe 4,5 godz (tej pomiędzy 9:15 a 13:45) musi zrobić pauzę 45 min bo w innym wypadku przekroczyłby te 6 godz.
1.W przypadku przeprawy promem, gdy kierowca ma zapewnione kajutę to czas podróży liczymy jako odpoczynek dobowy, a w przypadku gdy nie ma zapewnionej kajuty to czas podróży promem liczony jest jako przerwa czy dyspozycyjność ? Znalazłem zadania gdzie przeprawa promem była zaliczana do przerwy oraz do dyspozycyjności.
2. Gdy w zadaniu jest podany czas 30 min na czynności związane z opuszczeniem promu to zaliczamy ten czas do innych czynności (inna praca) czy jako jazda ?
Rejestracja:16 wrz 2020, 23:49 Posty: 52
Samochód: MAN Tgx
1. Odpoczynek regularny na promie jest odbierany jeśli kierowca ma zapewnioną kajutę oraz trwa on min 11 godz lub jest podzielony 3+9godz. Jeśli nie ma kajuty jest to normalna przerwa.
2. Taki odpoczynek można przerwać 2 razy (wjazd i wyjazd z promu w sumie max na 1 godz) dlatego często w zadaniach jest napisane ze 30 min ma kierowca na wjazd i 30 min na opuszczenie promu. Zaznaczasz na arkuszu to jako jazdę ale nie przerywa ona odpoczynku, tylko jest on automatycznie o ten czas przedłużony.
Nie wiem czy masz doświadczenie jako kierowca CE czy tylko robisz CKP ale trzeba wziąć pod uwagę ze w zadaniach dużo rzeczy jest bardzo uogólniona i nie do końca pokrywa się to z normalnym liczeniem czasu pracy.
Jak zaznaczę w zadanie zjazd z promu jako jazda 30 min, czy te 30 min na zjazd mam odjąć od 4,5h jazdy, czy zjazd z promu nie wlicza się do późniejszego czasu jazdy ?
Jeszcze mam pytanie do pierwszej odpowiedzi. Gdzie była przerwa aby nie przekroczyć 6h.
W przykładzie poniżej jest jazdy + innej pracy zaznaczonej w czerwonym kole 6,5h czyli więcej niż 6h i nie było przerwy. Czy to jest poprawne rozwiązanie ?
Rejestracja:16 wrz 2020, 23:49 Posty: 52
Samochód: MAN Tgx
Naucz się po trochu wszystkiego żeby Ci punkty na egzaminie wyszły dobrze i zdasz. Jak będziesz wszystko chciał zrozumieć to na bank uwalisz. Naucz się jak zrobić teorie (czyli jak punktowane są pytania) i żebyś zrobił po 2/3 każdego zadania i będzie git. Czasami dodatkowe pytania można zrobić nawet bez tego całego obliczania - a za to są punkty. Kiedy masz ten egzamin?
Myślę żeby wysyłać papiery egzamin, a termin wybrać za około miesiąc. Na stronie ITS jest gdzieś punktacja? Bo tylko widzę regulamin i przykładowe zadania ?
Jak jest teraz z naciskami osi na drogach ? Teraz jest 11,5t na oś napędową na drogach publicznych, chyba że zostały umieszczone ograniczenia? Wcześniej było od klasy drogi. Dobrze piszę ?
Witam, ja mam dwa pytanie odnośnie zarządzających transportem. Czy w firmie która ma 200 pojazdów wystarczy jeden zarządzający czy musi być jeden na 50 samochodów ? Jeśli w firmie jest więcej niż jeden zarządzający to czy w przypadku postępowania wszyscy dostają kary za naruszenia czy tylko jeden którego się wskaże ?
Planuję ubiegać się o certyfikat. Czy jest szansa zdobyć wiedzę samodzielnie, czy lepiej zapisać się na kurs przygotowujący? Jak Wasze doświadczenia w tym temacie?
Dzięki. Nie chcę niepotrzebnie wydać kasy. Często przewija się temat podręcznika. Czasami jest nawet w cenie kursów (np.: ).
Wiecie, jaki to podręcznik? Może podręcznik + testy wystarczą...To przynajmniej wystarczyło w przypadku innych egzaminów.
Szybko i sprawnie można zrobić certyfikat w Oesie w Krakowie. Robiłem u nich również prawko na kat B i C. Spokojnie polecam. Maj dobrych instruktorów i dobrze przygotowane samochody. Polecam
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę