Cytuj:
Jakieś specyficzne warunki eksploatacji? Dunlop faktycznie się zdarzyło, że zaczął pękać, ale GY nigdy, a jeździ kilka kompletów od nowych po takie które mają z 5 lat i były nacinane. Na Micheliny nas nie stać, ale takie zdobyczne też bez problemu. Kumho ponad dwa lata wytrzymały i miały ochotę na więcej, ale kierowca rozwalił. Bardzo mocno na nich prowadza ciągnik, szczególnie Renówki z jedną poduszką tańcowały.
Ogólnie jazda po kraju można powiedzieć bo u niemca tyle co nic. W jedną stronę ciężko bo 25 ton a z powrotem na pusto z tym że od przyszłego roku może już też na full. Można przyjąć połowa autostrada połowa krajówka tylko że trudne miejsca załadunku więc trochę kręcenia jest dlatego myślę że ten fuelmax dlatego tak szybko poleciał. Zostały jeszcze 4 milimetry ale nacinać już ich nie będę. Przody wolę zjeżdżać tylko do ogranicznika