Cytuj:
PS. Z tego schematu Oporniczka za przeproszeniam .... nic nie widac. Chetnie bym zobaczyl jak jest korygowana sila hamowania na przedniej osi w zaleznosci od obciazenia.
Witam. Po to wstawiłem kawałek obrazka aby rozjaśnić umysł. Strzałką zaznaczone jest miejsce montażu w/w zaworu hamulcowego. Znając jego budowę i oczywiście prawa fizyki można prześledzić drogę przepływu powietrza do przyłącza nr 4. Dla mniej wtajemniczonych przykładowy zawór hamulcowy posiada przyłącza: 11- zasilanie I obwodu hamulcowego, 12- zasilanie II obwodu hamulcowego, 21 - wyjście I obwodu czyli tył, 22 - wyjście II obwodu czyli przód, 4 - zasilenie z obwodu ham. kół tylnych za reg.siły hamowania, 3 - odpowietrzenie.
Moja wina, że wstawiłem plik marnej jakości- jutro go poprawię aby był bardziej czytelny. Ja nie twierdzę, że takie połaczenia muszą występować we wszystkich pojazdach-przykład z życia Mercedes 2626. Inne rozwiązania zawierają np. zawory dopasowujące dla przedniej osi itp.