Cytuj:
Dokładnie, koszty... bardzo duże, ale... tak sie składa że moge to sprawdzić
Wspomniana firma reklamuje się o posiadaniu 700 t jako największy w Polsce a w ofercie mają większe sprzęty to już wyjaśniam: Otóż jak po nazwie można sie zorientować jest to niemiecka firma a w Polsce jest jej przedstawicielstwo (oddział) i owe większe sprzęty mogą sprowadzić z zagranicy na życzenie klienta. Z tego co wiem, podobnie jest w firmie Sarens.
Tak czy inaczej jest coś tam pokręcone, szczególnie z tym LTM 11000.
A swoją drogą kolega z Sarensa dawno sie nie odzywał, pozdrawiam
Haj Haj
Nie odzywałem się bo mamy tyle roboty że nie mam czasu by serfowac po necie
zapraszam na
http://oldwww.elb.pl/webcam/
gdzie na żywo widać największy żuraw gąsienisowy Sarensa CC8800-1 - teraz jest w Bełchatowie (1600t udźwigu) to prawdziwy potwór - ok 90 tirów go przywiozło
+ CC2800-1 (600/900t) + CC2500-1 (500t) Sumitomo SCX (275t)
W sierpniu przyjeżdza do Polski CC6800 (1250t)
Zmieniając temat z tego co wiem to ten słynny liebherr LTM1100 to LTM1800 z upgrade komputera etc, z tego dowiedziałem sie w UK jak byłem supervisorem na wyspach. Sarens ma taki LTM1800 - ale porażka z nim jest na wszystkich frontach , i nie ma upgrade do LTM11000,
Wysięgnik nalezy ściagać i jeździ osobno na naczepie.
Ja mam pytanie do przyjaciela z EuroKrana.
Jeżeli jestescie taką 100% polską firma to dlaczego nazywacie się KRAN????????????
Kran to po niemiecku żuraw , to po to by ściągnąć klientów z Niemiec, czy chcecie by Szczecin wrócił do rzeszy
Mam kolejne pytanie = czy ten wasz LTM1500-8.1 z 84 m wysięgnika to podczas przejazdów ściąga wysięgnik??? Podejżewam że na 3 pierwszych osiach macie naciski powyżej 15t na oś, ile tak można jeździć - rok, 2 może 3 ???
Pozdrawiam i życze miłego dnia oraz wieczoru