Blondi naprawde super pozycja. Sciagnalem i narazie przejrzalem ale sporo tresci i informacji. Wszystko ladnie i przejrzyscie opisane i zilustrowane. Dzieki za ten link. Na pewno sie przyda.
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Dziś na załadunku papieru przy sąsiedniej rampie stał Niemiec i miał ciekawe klamry do naciągania pasów. Mianowicie przy mocowaniu dolnym zaciskał pasy poruszając rączką od klamry nie z dołu do góry (jak to jest w standardowych), tylko z góry na dół. Rączka było trochę dłuższa a sama przekładnia trochę innej budowy. Bardzo fajne rozwiązanie i o wiele wygodniejsze mocowanie pasów. Spotkał się już ktoś z czymś takim i może podać przykładowych producentów takich rozwiązań?
Rejestracja:24 lis 2007, 23:50 Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska
Jak zabezpieczyć na firance 66 palet delikatnej spożywki? palety układane oczywiście wzdłuż, wypełniają w zasadzie cała skrzynię, masa palety to niespełna 300 kg.
Spotkałem się z opiniami, że pasy MUSZĄ być i koniec, ale w przypadku tego towaru spowodują raczej jego zniszczenie...
Rejestracja:02 maja 2007, 11:42 Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza
Cytuj:
Jak zabezpieczyć na firance 66 palet delikatnej spożywki? palety układane oczywiście wzdłuż, wypełniają w zasadzie cała skrzynię, masa palety to niespełna 300 kg.
Spotkałem się z opiniami, że pasy MUSZĄ być i koniec, ale w przypadku tego towaru spowodują raczej jego zniszczenie...
66 palet na firance? Tzn. ze bylyby dwa pietra paleta, jedna na drugiej. Jak Ty to sobie wyobrazasz?
Rejestracja:02 maja 2007, 11:42 Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza
Szczerze mowiac, myslalem ze 66 palet mozna zaladowac tylko na dwu poziomowa chlodnie. Pierwszy raz widze cos takiego zeby paleta na palecie stala, te produkty na palecie pod spodem sie nie gniota? Nie niszcza?
Ja nie mam pojecia jak to zabezpieczyc, zdziwilo mnie tylko te 66 palet. Niech bardziej doswiadczeni koledzy sie wypowiedza.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby przewiezienie tego chłodnią lub izotermą. Innym rozwiązaniem byłoby, gdyby te produkty były zapakowane w jakichś "sztywnych" paczkach żeby można było to spiąć pasami. Sytuacja jaką przedstawiłeś jest trochę trudna do opanowania, ale na pewno da się coś z tym zrobić. Chętnie przeczytam opinie innych.
Jest takie jedno rozwiązanie. My używamy narożników skręconych z desek o długości około 1m albo 1,20m (10sztuk wtedy wystarcza). Rozkładają one nacisk pasa równomiernie na rząd palet. Najlepsze rozwiązanie moim zdaniem, tylko musiałbyś sobie takie deseczki ustrugać No ale na przyszłość to jak znalazł
pierwsza sprawa:
to notatka ładującego, że ładuje to zgodnie ze swoją wewnętrza instrukcją (ponieważ na paletach nie ma znamion do ilu warstw może być ładowany), w razie zniszczenia tych palet na dole odpowiedzialnośc on bierze na siebie. należy to zgłosić spedytorowi i zapytać czy są na zleceniu transportowym wskazówki odnośnie sposobu załadowania i zabezpieczenia.
druga sprawa:
to zabezpieczenie. pod palety na dole - te skrajne podkładasz kawalki gumy, natomiast górne palety spinasz tylko ostatni rząd oczywiście używając narożników z czuciem, aby nie zgnieść towaru i będzie OK.
Rejestracja:24 lis 2007, 23:50 Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska
Cytuj:
pod palety na dole - te skrajne podkładasz kawalki gumy, natomiast górne palety spinasz tylko ostatni rząd oczywiście używając narożników z czuciem, aby nie zgnieść towaru i będzie OK.
Póki co nie dysponuję matami, ani kawałkami gumy. Na wyposażeniu mam oprócz pasów tylko kątowniki tego typu:
Koledzy wszystko na temat zabezpieczania ładunków znajdziecie tu http://www.akademiamocowania.pl/
My jak z kuzynem ładujemy gabaryt o wymiarach 2,85 szerokości 14,00 długości 3,10 wysokości i o pasie około 10 ton
to dajemy na naczepę 4 gumy pod ramy, 4 pasy pod plandekę i około 10 pasów na plandekę.
Jak zabezpieczyć ładunek w postaci piętnastu kręgów blachy grubości 8mm i średnicy 3m? Chciałbym, aby rozpatrzyć to w dwojaki sposób: w pierwszym dysponujemy tylko pasami transportowymi, a w drugim odciągami łańcuchowymi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę