wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

[Ogólne] Rzędówka czy widlasta ?
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=11813
Strona 2 z 2

Autor:  MAN [ 20 lip 2008, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Rzędówka vs Vka

Cytuj:
co do v-ek to jednak sa lepsze w naprawie ... wymiana głowicy w starym poczciwym 1834 zajmuje z rozebraniem wyczyszczeniem bloku dokręceniem na gotowo jakies 90 minut w trasie ... spróbujcie zrobić to samo w rzędówce .
To cię zaskocze że w rzędówce da się tak samo łatwo i szybko wymienić uszczelkę pod głowicą a jest to silnik w manie np z seri F90 gdzie głowice są takie same co w mercedesie po jednej na cylinder

Autor:  VOLVO [ 21 lip 2008, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Rzędówka vs Vka

Volvo FH16 też ma po jednej głowicy na cylinder i do tego nie ma wogóle uszczelek pod głowicą, są tylko cieniutkie oringi wokół cylindrów.

Autor:  v8. [ 27 lip 2008, 23:47 ]
Tytuł:  Re: Rzędówka vs Vka

Cytuj:
Cytuj:
co do v-ek to jednak sa lepsze w naprawie ... wymiana głowicy w starym poczciwym 1834 zajmuje z rozebraniem wyczyszczeniem bloku dokręceniem na gotowo jakies 90 minut w trasie ... spróbujcie zrobić to samo w rzędówce .
To cię zaskocze że w rzędówce da się tak samo łatwo i szybko wymienić uszczelkę pod głowicą a jest to silnik w manie np z seri F90 gdzie głowice są takie same co w mercedesie po jednej na cylinder
raczej mnie kolego nie zaskoczyłeś , raczej miałem na myśli konstrukcje gdzie 6 cylindrów to 2 głowice jeśli już mamy być tacy dosłowni i łapac się za słowa ,
Pozdrawiam .

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/