Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 mar 2013, 0:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2013, 11:10
Posty: 11

Radhezz - widzę że internet to globalna wioska :D Witam strażaka z forum strażak.pl :)


Post Wysłano: 31 mar 2013, 0:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2013, 21:33
Posty: 20
Samochód: Mam.
Lokalizacja: OPOLE

Słowa mojego instruktora:
"Ruszaj z dwójki, jeżeli egzaminator zwróci uwagę że jest błąd wtedy z jedynki."
Ani jednej uwagi nie usłyszałem że jest błędnie

_________________
A1, A, B, C, BE, CE
Lewy pas, gaz i płynę =)


Post Wysłano: 31 mar 2013, 0:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2013, 11:10
Posty: 11

Ok :) postaram się w między czasie dorwać w bezpiecznym miejscu do MANa TGL i Stara L70 :)


Post Wysłano: 31 mar 2013, 0:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Radhezz - widzę że internet to globalna wioska :D Witam strażaka z forum strażak.pl :)
Również witam kolegę ;) Łatwiej się rozpoznać jak wszędzie się ma ten sam nick ;)
Cytuj:
Słowa mojego instruktora:
"Ruszaj z dwójki, jeżeli egzaminator zwróci uwagę że jest błąd wtedy z jedynki."
Ani jednej uwagi nie usłyszałem że jest błędnie
Ja na kursie chyba ani razu nie ruszyłem z biegu niższego niż 3, ale z uwagi na to że różne historie od znajomych dochodziły, zrobiłem to, co każdy rozsądny człowiek zrobić w niepewnej sytuacji zrobić powinien: zapytałem egzaminatora i powiedział że z 1. Żeby było śmieszniej to w Opolu są naklejki w środku auta z najczęściej zadawanymi pytaniami: długość, wysokość, masa rzeczywista, DMC, itd. Wśród tych naklejek, tylko zdaje się w innym miejscu nieco znajdowała się też taka informująca o tym że rusza się z pierwszego biegu. Tak więc przypuszczam, że oficjalne stanowisko WORD jest takie, a Tobie i kolegom trafili się egzaminatorzy bardziej wyrozumiali ;)
Cytuj:
Ok :) postaram się w między czasie dorwać w bezpiecznym miejscu do MANa TGL i Stara L70 :)
MAN TGL jest w Opolu w dwóch szkołach jazdy (D-H ma 12.240 z 2008 i NOT 12.250 z 2011) na pewno, w jednej chyba, jeden jest też w szkole pod Opolem, tam gdzie robią kursy na KW. Poza tym wiem o MAN-ie w PKS bodajże w Kluczborku. Ze Starem L70 za to jest większy problem, ciężko nawet utrafić "bliźniaka", czyli MAN-a serii L2000 - chyba PKS Opole ma takiego, ale nie wiem z jaką skrzynią. W "Strażaku" jest Steyr ze skrzynią 6-cio biegową, to też konstrukcja zbliżona do MAN-a.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 0:24 przez Radhezz, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 31 mar 2013, 0:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2013, 21:33
Posty: 20
Samochód: Mam.
Lokalizacja: OPOLE

Cytuj:
Cytuj:
Radhezz - widzę że internet to globalna wioska :D Witam strażaka z forum strażak.pl :)
Również witam kolegę ;) Łatwiej się rozpoznać jak wszędzie się ma ten sam nick ;)
Cytuj:
Słowa mojego instruktora:
"Ruszaj z dwójki, jeżeli egzaminator zwróci uwagę że jest błąd wtedy z jedynki."
Ani jednej uwagi nie usłyszałem że jest błędnie
Ja na kursie chyba ani razu nie ruszyłem z biegu niższego niż 3, ale z uwagi na to że różne historie od znajomych dochodziły, zrobiłem to, co każdy rozsądny człowiek zrobić w niepewnej sytuacji zrobić powinien: zapytałem egzaminatora i powiedział że z 1. Żeby było śmieszniej to w Opolu są naklejki w środku auta z najczęściej zadawanymi pytaniami: długość, wysokość, masa rzeczywista, DMC, itd. Wśród tych naklejek, tylko zdaje się w innym miejscu nieco znajdowała się też taka informująca o tym że rusza się z pierwszego biegu. Tak więc przypuszczam, że oficjalne stanowisko WORD jest takie, a Tobie i kolegom trafili się egzaminatorzy bardziej wyrozumiali ;)
Tak jak wcześniej pisałem - ile egzaminatorów - tyle teorii :wink:

_________________
A1, A, B, C, BE, CE
Lewy pas, gaz i płynę =)


Post Wysłano: 08 maja 2013, 17:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2013, 11:10
Posty: 11

No dzisiaj miałem okazję 2 godziny jeździć na MANie TGL 12.240. Powiem szczerze, nowy instruktor i nowy pojazd (moje OSK się wzbogaciło w nowy pojazd) i ta skrzynia śmieszna jest 8 biegowa :D Stoję na światłach, jazda na wprost... 1, lekko gaz i już obroty,2,3,4, chwilka na 4 żeby wyjechać ze skrzyżowania i od razu 5 i 6 i czasami na dłuższych prostych po mieście 7 wchodzi (pusty MAN). Także, namachałem się dzisiaj 1,45 h po Opolu wajchą ale ta skrzynia jest bez problemu do ogarnięcia, a TGL chodzi delikatniej niż Ford Galaxy od rodziców :D Tylko czasami redukując z 6 na 5 wbijam 7 bo "jest na wprost" i idzie bez oporu. Przebijanie bez problemu :) Dzięki za pomoc w temacie raz jeszcze.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: