Cytuj:
W sumie, to kiedyś zapłaciłem 750zl za 6 czy 7 h ciągłej jazdy. A bylo to tak, ze stare tacho zliczyło 22 i 29 min za pełne 45. Żadnego komunikatu o braku pauzy nie bylo, a ja poprostu przeoczyłem.
A zielonemu na kompie świeciło na czerwono. Tutaj może być tak samo. Tacho nie wyświetli przerwania, a na komputerze już bedzie na czerwono.
Tak, że zmieniam zdanie w tej kwestii.
Nie będzie nic na czerwono i nic nie przerwie, dopiero jak spojrzysz w wykres prędkości to będzie widać, że było jechane. Podejrzewam, że kopanie w poszukiwaniu podjazdów zaczyna się jak będziesz miał w CMR godziny załadunku pokrywające się z pauzą i wtedy jest namacalny dowód. Druga sprawa to to z czego masz szansę się wytłumaczyć, jak odjedziesz z pod rampy pod płot to wyjaśnienie, że auto zawadzało i było trzeba przestawić jest do przełknięcia, ale jak to powiedział Jabson, jak jesteś mistrzem w swoim fachu, to raczej bardziej jak pewne, że nikomu się to nie spodoba.