wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Lożysko
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33140
Strona 1 z 1

Autor:  Rysiu2000 [ 06 lis 2011, 23:09 ]
Tytuł:  Lożysko

Witam ! Mam pytanie, czy można samemu wymienić w manie F 2000 na zwrotnicy łożysko, które mi się rozleciało? Jak do tego się zabrać ? Potrzebne są gazy?

Autor:  kurczak212 [ 07 lis 2011, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

da się samemu raczej są potrzebne gazy i dobrze popatrz bo sworzeń ma wyjść chyba do góry w manie F2000

Autor:  nyta [ 07 lis 2011, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Cytuj:
da się samemu raczej są potrzebne gazy i dobrze popatrz bo sworzeń ma wyjść chyba do góry w manie F2000
Kurczak jak nie wiesz albo nie jestes pewien to nie pisz glupot!! W F2000 prawidlowo zamontowany sworzen ma wyjsc na dol no chyba ze przed toba robil to juz jakis fachowiec pokroju kurczaka i zalozyl sworzen odwrotnie.

Autor:  st01 [ 07 lis 2011, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Są takie i takie najlepiej zmierzyć suwmiarką jest chyba ok 1 mm różnicy i będziesz wiedział w którą stronę wybijać

Autor:  nyta [ 07 lis 2011, 23:41 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

nastepny fachura... Co znaczy ze sa takie i takie?? Ze jak?? W Monachium wbijali sworznie jak im sie podobalo? Raz od gory a raz od dolu?? Co ty za nowa historie piszesz?? A moze jedna strone montowali tak a druga odwrotnie ?? :lol: :lol:

Wbijanie sworzni z dolu do gory ma na celu, zreszta... po co to tlumaczyc jak co niektorzy wiedza swoje

Powtarzam jeszcze raz: W F2000 sworznie zwrotnicze sa wbijane w belke od dolu i wybijane z gory na dol!!! Sworzen jest dwustopniowy (to znaczy ze z jednej strony ma wieksza srednice niz z drugiej) a jesli u siebie bedziesz mial odwrotnie to znaczy ze wczesniej ktos pokroju kurczaka i st01 maczal tam swoje paluchy. A wtedy nie pozostaje nic innego jak demontaz calej przedniej belki.

Autor:  st01 [ 08 lis 2011, 16:49 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

To ci powiem że g....o wiesz a się wypinasz były różne osie i różnie wybijane sworznie najpierw zapytaj o typ osi a pózniej się mądrzyj- a najprosciej zmierzyć sworznia i po problemie

Autor:  nyta [ 08 lis 2011, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

aby rozwiac wszelkie watpliwosci wklejam ciekawy screen

Obrazek

Nawet jest wytluszczone jak montowac sworznie zwrotnicze.


Sworznie montowane odwrotnie owszem byly ale w L2000 a nie w F2000.
W pierwszym poscie jest wyraznie napisane o jakie auto chodzi wiec nie wiem po co mieszasz i robisz szum w kolo siebie.

Autor:  st01 [ 08 lis 2011, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

kolego nyta poczytaj co napisałeś w poście wyżej ,przeliteruj, porównaj z rysunkiem i się zastanów nad sobą bo raz piszesz że wybija się w dół sugerując sie rysunkiem na którym jak byk pisze że do góry,ja bym ten trunek zastosował do smarowania kopyt u konia bo pić bym się bał.PS u mnie szły do góry.

Autor:  nyta [ 08 lis 2011, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Sorry moj blad, rysunek tyczy sie osi lekkich montowany w L2000. Jesli komus przeszkadza ten screen to prosze moderatora o poprawienie badz skasowanie postu

Tak czy inaczej w F2000 sworznie wybija sie z gory na dol a wklada z dolu do gory. Nigdy nie odwrotnie

Autor:  Rysiu2000 [ 08 lis 2011, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

u MNIE W MANIE F 200 JEST ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE I OPOROWE A NA GÓRZE TULEJA. kAZALI MI SWORZEŃ ZAMROZIC W ZAMRAŻARCE I WBIJAĆ GO MŁOTEM Z GÓRY W DÓŁ SZYBKO. Czy tak jest dobrze>?

Autor:  st01 [ 09 lis 2011, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Dobrze Rysiu byle szybko, nata widocznie masz inna oś bo ja mam kilka f2000 i u wszystkich wybija się do góry a wbija się z góry

Autor:  Star240 [ 09 lis 2011, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Cytuj:
A moze jedna strone montowali tak a druga odwrotnie ?? :lol: :lol:
Może nie temat zwrotnic ale w Mitsubishi Canter jedno koło odkręca się w lewo a drugie odkręca się w prawo :D

Autor:  kurczak212 [ 09 lis 2011, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Cytuj:
Cytuj:
da się samemu raczej są potrzebne gazy i dobrze popatrz bo sworzeń ma wyjść chyba do góry w manie F2000
Kurczak jak nie wiesz albo nie jestes pewien to nie pisz glupot!! W F2000 prawidlowo zamontowany sworzen ma wyjsc na dol no chyba ze przed toba robil to juz jakis fachowiec pokroju kurczaka i zalozyl sworzen odwrotnie.


to ty jesteś dobry
ja mam man-y i jakoś sworzeń jest wkładany z góry wiec wybija się go od dołu chyba że nyta ma jakieś inne wynalazki lub pomyliło się z jakimś innym autem bo w Scanii jest odwrotnie

Autor:  tomek-trans [ 10 lis 2011, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Cytuj:
Dobrze Rysiu byle szybko, nata widocznie masz inna oś bo ja mam kilka f2000 i u wszystkich wybija się do góry a wbija się z góry
czytam i nic z tego nie rozumie ,. :> :?:

Autor:  TomVol [ 10 lis 2011, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Lożysko

Cytuj:
Cytuj:
A moze jedna strone montowali tak a druga odwrotnie ?? :lol: :lol:
Może nie temat zwrotnic ale w Mitsubishi Canter jedno koło odkręca się w lewo a drugie odkręca się w prawo :D
Liza miał tak samo po drugiej ukręconej szpilce się okazało :>
Zazwyczaj stożkowe są to sworznie więc łatwo dokonać pomiaru. W większości wybija się je do góry zabija na dół. Zmrożenie w lodówce możesz sobie darować (chyba że masz ciekły azot :/ ). Nie zaleca się podgrzewania (palnikiem) tulei ani łożysk. Jeżeli nie jesteś pewien czy to zadanie cię nie przerasta oddaj auto do mechanika będzie taniej i szybciej.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/