Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Lożysko
Post Wysłano: 06 lis 2011, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2011, 16:11
Posty: 15
Samochód: Manf2000

Witam ! Mam pytanie, czy można samemu wymienić w manie F 2000 na zwrotnicy łożysko, które mi się rozleciało? Jak do tego się zabrać ? Potrzebne są gazy?


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 07 lis 2011, 17:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

da się samemu raczej są potrzebne gazy i dobrze popatrz bo sworzeń ma wyjść chyba do góry w manie F2000


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 07 lis 2011, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
da się samemu raczej są potrzebne gazy i dobrze popatrz bo sworzeń ma wyjść chyba do góry w manie F2000
Kurczak jak nie wiesz albo nie jestes pewien to nie pisz glupot!! W F2000 prawidlowo zamontowany sworzen ma wyjsc na dol no chyba ze przed toba robil to juz jakis fachowiec pokroju kurczaka i zalozyl sworzen odwrotnie.


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 07 lis 2011, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Są takie i takie najlepiej zmierzyć suwmiarką jest chyba ok 1 mm różnicy i będziesz wiedział w którą stronę wybijać


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 07 lis 2011, 23:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

nastepny fachura... Co znaczy ze sa takie i takie?? Ze jak?? W Monachium wbijali sworznie jak im sie podobalo? Raz od gory a raz od dolu?? Co ty za nowa historie piszesz?? A moze jedna strone montowali tak a druga odwrotnie ?? :lol: :lol:

Wbijanie sworzni z dolu do gory ma na celu, zreszta... po co to tlumaczyc jak co niektorzy wiedza swoje

Powtarzam jeszcze raz: W F2000 sworznie zwrotnicze sa wbijane w belke od dolu i wybijane z gory na dol!!! Sworzen jest dwustopniowy (to znaczy ze z jednej strony ma wieksza srednice niz z drugiej) a jesli u siebie bedziesz mial odwrotnie to znaczy ze wczesniej ktos pokroju kurczaka i st01 maczal tam swoje paluchy. A wtedy nie pozostaje nic innego jak demontaz calej przedniej belki.


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 08 lis 2011, 16:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

To ci powiem że g....o wiesz a się wypinasz były różne osie i różnie wybijane sworznie najpierw zapytaj o typ osi a pózniej się mądrzyj- a najprosciej zmierzyć sworznia i po problemie


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 08 lis 2011, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

aby rozwiac wszelkie watpliwosci wklejam ciekawy screen

Obrazek

Nawet jest wytluszczone jak montowac sworznie zwrotnicze.


Sworznie montowane odwrotnie owszem byly ale w L2000 a nie w F2000.
W pierwszym poscie jest wyraznie napisane o jakie auto chodzi wiec nie wiem po co mieszasz i robisz szum w kolo siebie.


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 08 lis 2011, 21:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

kolego nyta poczytaj co napisałeś w poście wyżej ,przeliteruj, porównaj z rysunkiem i się zastanów nad sobą bo raz piszesz że wybija się w dół sugerując sie rysunkiem na którym jak byk pisze że do góry,ja bym ten trunek zastosował do smarowania kopyt u konia bo pić bym się bał.PS u mnie szły do góry.


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 08 lis 2011, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Sorry moj blad, rysunek tyczy sie osi lekkich montowany w L2000. Jesli komus przeszkadza ten screen to prosze moderatora o poprawienie badz skasowanie postu

Tak czy inaczej w F2000 sworznie wybija sie z gory na dol a wklada z dolu do gory. Nigdy nie odwrotnie


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 08 lis 2011, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2011, 16:11
Posty: 15
Samochód: Manf2000

u MNIE W MANIE F 200 JEST ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE I OPOROWE A NA GÓRZE TULEJA. kAZALI MI SWORZEŃ ZAMROZIC W ZAMRAŻARCE I WBIJAĆ GO MŁOTEM Z GÓRY W DÓŁ SZYBKO. Czy tak jest dobrze>?


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 09 lis 2011, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Dobrze Rysiu byle szybko, nata widocznie masz inna oś bo ja mam kilka f2000 i u wszystkich wybija się do góry a wbija się z góry


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 09 lis 2011, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2009, 18:38
Posty: 163
GG: 0
Samochód: MB CL600 :)
Lokalizacja: EPA

Cytuj:
A moze jedna strone montowali tak a druga odwrotnie ?? :lol: :lol:
Może nie temat zwrotnic ale w Mitsubishi Canter jedno koło odkręca się w lewo a drugie odkręca się w prawo :D

_________________
Poszerzanie felg PRV!
http://www.motocentrum-lodz.pl
Nasza "mała" Perełka Krazik 255B:
viewtopic.php?f=5&t=29984&st=0&sk=t&sd=a


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 09 lis 2011, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

Cytuj:
Cytuj:
da się samemu raczej są potrzebne gazy i dobrze popatrz bo sworzeń ma wyjść chyba do góry w manie F2000
Kurczak jak nie wiesz albo nie jestes pewien to nie pisz glupot!! W F2000 prawidlowo zamontowany sworzen ma wyjsc na dol no chyba ze przed toba robil to juz jakis fachowiec pokroju kurczaka i zalozyl sworzen odwrotnie.


to ty jesteś dobry
ja mam man-y i jakoś sworzeń jest wkładany z góry wiec wybija się go od dołu chyba że nyta ma jakieś inne wynalazki lub pomyliło się z jakimś innym autem bo w Scanii jest odwrotnie


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 10 lis 2011, 21:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Dobrze Rysiu byle szybko, nata widocznie masz inna oś bo ja mam kilka f2000 i u wszystkich wybija się do góry a wbija się z góry
czytam i nic z tego nie rozumie ,. :> :?:


Tytuł: Re: Lożysko
Post Wysłano: 10 lis 2011, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Cytuj:
Cytuj:
A moze jedna strone montowali tak a druga odwrotnie ?? :lol: :lol:
Może nie temat zwrotnic ale w Mitsubishi Canter jedno koło odkręca się w lewo a drugie odkręca się w prawo :D
Liza miał tak samo po drugiej ukręconej szpilce się okazało :>
Zazwyczaj stożkowe są to sworznie więc łatwo dokonać pomiaru. W większości wybija się je do góry zabija na dół. Zmrożenie w lodówce możesz sobie darować (chyba że masz ciekły azot :/ ). Nie zaleca się podgrzewania (palnikiem) tulei ani łożysk. Jeżeli nie jesteś pewien czy to zadanie cię nie przerasta oddaj auto do mechanika będzie taniej i szybciej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: