wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Ford Transit 2014 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45278 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wilk 09 [ 19 gru 2015, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Ładnego masz tego Forda. Odnośnie spalania to faktycznie dobrze Ci wychodzi. Z tego co myślę to większość km robisz na trasach max do 120 Km/h niż po mieście. Jak oceniasz dynamikę tego silnika 2,2 125 ? Pytam dla tego że mnie zawsze ten silnik wydawał się ospały i słaby (większość czasu śmigałem na pełno). Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów . |
Autor: | kamek [ 21 gru 2015, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Sprzęt naprawdę ładny, ale ta deska to istny kosmos . Niczym kiedyś w Focusie . |
Autor: | DIAKON10 [ 22 gru 2015, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Wilku 70% trasa, 30% miasto. Faktycznie jakbyś zgadł 120 nie przekraczam. A silnik rzeczywiście trochę słaby, zwłaszcza jeśli chcesz wyprzedzić. Są wersje 155 koni, ale nie wiem jak się sprawują. Pozdrawiam |
Autor: | mrc [ 22 gru 2015, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Fajne autko, wnetrze jak osobowe typowo focusowo-fiestowe Ogólnie sam osobiście mam miłe doświadczenie z fordami, transitem mialem okazję przejechac się tym wczesniejszym z radiem jak w focusie mk2 przed liftem Wystukane z Tapatalk |
Autor: | Sprinter318CDI [ 27 gru 2015, 0:32 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Uwazaj na listwy plastikowe wokol auta, lubia odpadac Pracowalem 3 miesiace na takim fordzie, w wersji 9 osobowej, i jesli chodzi o moc tego auta to byla istna porazka... |
Autor: | DIAKON10 [ 30 gru 2015, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Dziwna sprawa z tą mocą jest. Jadąc tą samą droga na tempomacie powiedzmy 120 po gorę raz ciągnie bez zwalniania, a raz schodzi aż do 105, nie wiem od czego to zależy. To samo w mieście, czasami fajnie ciągnie, czuć moc, a za jakiś czas znowu zamula. Mam tu jeszcze jeden problem. Nie ma nawiewów na drugi rząd siedzeń przez co z tyłu jest niedogrzany. W mieście to jest pół biedy, bo powietrze jakoś się w środku miesza, ale w trasie jest lipa. Czuć przy hamowaniu jak zimne powietrze leci do przodu. |
Autor: | Wilk 09 [ 01 sty 2016, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Cytuj: Dziwna sprawa z tą mocą jest. Jadąc tą samą droga na tempomacie powiedzmy 120 po gorę raz ciągnie bez zwalniania, a raz schodzi aż do 105, nie wiem od czego to zależy. To samo w mieście, czasami fajnie ciągnie, czuć moc, a za jakiś czas znowu zamula. U mnie tego typu problemu nie było, za to u kolegi z firmy było też podobne falowanie mocą i problem z odpalaniem z tego co pamiętam sprawa było z DPF ,a dokładnie chodziło regenerację pasywną (czujnik). Z tym że ten problem się zwiększał w wilgotne dni (deszcz, mgła itp.), ale pojazd jeździł w zasadzie w większości po mieście. Cytuj: Mam tu jeszcze jeden problem. Nie ma nawiewów na drugi rząd siedzeń przez co z tyłu jest niedogrzany. W mieście to jest pół biedy, bo powietrze jakoś się w środku miesza, ale w trasie jest lipa. Czuć przy hamowaniu jak zimne powietrze leci do przodu. To jest problem łatwy do ogarnięcia zamontuj na ściance (metalowej siatce od góry) jakąś dyktę, tekturę na zipach od wewnątrz możesz dać gąbkę transportową, aby podzielić przestrzeń ładunkową od pasażerskiej wtedy zmniejszy Ci się recyrkulacja temp. w samochodzie. Chyba że musisz widzieć ładunek w czasie jazdy.Cytuj: A silnik rzeczywiście trochę słaby, zwłaszcza jeśli chcesz wyprzedzić. Są wersje 155 koni, ale nie wiem jak się sprawują. Cóż zrobić trzeba przywyknąć i redukować na biegach. Odnośnie 155 KM to nie miałem styczności, za to w Transicie VII gen. śmigałem wersją 140 KM i powiem że silnik radziło sobie świetnie z załadowanym pojazdem.
|
Autor: | DIAKON10 [ 31 paź 2016, 1:22 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Na dzień dzisiejszy zrobione 155 tys. km. Wymienione to co standardowo na przeglądach plus przy 80 tys klocki z tarczami na gwarancji i przy 150 tys. klocki plus tarcze. Reszta bezproblemowo |
Autor: | DIAKON10 [ 08 lip 2017, 14:33 ] |
Tytuł: | Re: Ford Transit 2014 |
Właśnie stuknęło 200 tys. kilometrów. Poza sprawami eksploatacyjnymi zostal wymieniony alternator z akumulatorem przy 180 tys. Nic poza tym w aucie sie nie dzialo. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |