Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 sie 2007, 12:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sie 2007, 12:00
Posty: 14

Witam.
Trasa były moja długa wiec jechaliśmy na dwóch kierowców.
Załozyłem dwie tarczki , jedna na mnie i gruga na kolegę. Są dwa przełączniki 1 i 2. Ja jechałem jako 1 a kolega jako 2.

Po skonczeniu pracy i wyciągnięciu tarczek zobaczyłem że na mojej tarczce rysowana była prędkość i czas pracy moja a po skonczeniu mojej jazdy kolegi czas pracy i prędkość, na grugiej czyli kolegi był rysowany tylko czas pracy, czy to jest poprawne.
Proszę o odpowiedź.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Prędkośc oraz przejechaną drogę tacho rysuje zawsze tylko na jednej tarczce zawsze na tej górnej nr1 tej którą wkładaz jak jezdzisz sam na drugiej tylko rysuje pauze, czas pracy oraz gotowość do pracy w zalerzności na co ustawisz pokrętło przy selektorze nr2

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 16:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Tak czytam ten twój post i czytam i jedyne co przychodzi mi na myśl to pytanie. A cz KOLEGA przekładał tarczki góra-dół w momencie zmiany kierowcy 1-2?

Z tego co napisałeś to wywnioskowałem że twoja była cały czas u góry i dlatego wszystko rysowało się tylko na 1 tarczce.

Poprawcie mnie jak się pomyliłem...


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Trochę to zakręcone ale faktycznie z chaotycznego opisu wygląda nato że tarczki nie były przekładane podczas zmiany kierowcy.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sie 2007, 12:00
Posty: 14

Nie przekładałem, nie wiedziałem że tak należy robić. Zmieniałem tylko pokrętła na pracę i postój na 1 i 2 .Czy w związku z tym mogę mieć jakieś prolemy przy kontroli ITD.
Czy mogę sytuacje jakoś uratować i opisać z tyłu tarczki jakoś tą sytuacje ?


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 18:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jedynie możesz to zajscie wytłumaczyć w razie kontroli że nie wiedziałeś że trzeba przekładać tarczki jesli inspektor będzie wyruzomiały to przymknie na to oko

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sie 2007, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sie 2007, 12:00
Posty: 14

Dziękuje kolegom za fachową pomoc.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: