Rejestracja:27 gru 2007, 19:56 Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Witam !!! Mam problem z wyciekiem oleju na siłowniku wywrotu (dławica). Przed remontem chciałbym zasięgnąć informacji na temat budowy i przygotować się w potrzebne części (uszczelnienia). POZDRAWIAM
Rejestracja:27 gru 2007, 19:56 Posty: 6
Lokalizacja: Polska
A więc tak: siła jest w porządku, tylko podczas podnoszenia na czterech tłokach (wszystkich jest sześć) pojawia się olej, który ścieka. Kiedy wywrot jest opuszczany olej cieknie po cylindrze, a na ziemi pozostaje plama oleju. Wygląda na to, że jest nieszczelność na tłokach i dlatego chcę go zdemontować oraz poddać remontowi. Oczywiście wcześniej chciałbym się jak najlepiej przygotować do całego zabiegu. POZDRO
Kolego pomiędzy sekciami są simeringi i zgarniacz musiałbyś rozebrać i zobaczyć czy nie jest uszkodzony simering przed wyciągnienciem sekci z której cieknie olej.Musisz wyjąć seger lub pierścien zabezpieczajacy.Częstom przyczynom jest porysana tuleja ktura przepuszcza jeśli masz siłownik po regeneracji musisz wymienić tuleje.
Rejestracja:27 gru 2007, 19:56 Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Dzięki za wskazówki.Czy istnieje może jakiś zestaw naprawczy lub czy można dostać rozmiary uszczelnień Simmera do tego typu siłowników ? Nie orientuję czy jest to znormalizowane.Pozdrawiam.
Kolego jeżeli wiesz od czego to jest tłok (6 sekci ma bobajże Jelczo-Steyer)to dostaniesz komplet uszczelniacz tylko musisz mieć na uwadze to czy tłok jest po regeneracij bo wtedy simeringi są inne.Jak nie wiesz od czego to wyciągni uszczelniacze i na nich są rozmiary bez problemu dokupisz.
Rejestracja:27 gru 2007, 19:56 Posty: 6
Lokalizacja: Polska
I po długich podchodach podjąłem się próby wymiany uszczelnień w w/w siłowniku. Niestety tutaj muszę z przykrością stwierdzić, że powyższe posty mijają się z prawdą, Po przejechaniu setki kilometrów oraz wydzwonieniu kilkudziesięciu minut nie ma możliwości nabycia uszczelnień zastosowanych w siłowniku. Miary uszczelnień nie są standardowe (niemiecki spryt) i jedyna możliwość to zamówienie poprzez serwis Mercedesa (oczekiwanie ok. 2-3 tygodni) lub toczenie na wymiar (wybrana opcja - 3 dni). Jutro zamieszczę rozmiarówkę zamontowanych uszczelnień. POZDRO
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 22 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę