Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 sty 2008, 10:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:56
Posty: 6
Lokalizacja: Polska

Witam !!! Mam problem z wyciekiem oleju na siłowniku wywrotu (dławica). Przed remontem chciałbym zasięgnąć informacji na temat budowy i przygotować się w potrzebne części (uszczelnienia). POZDRAWIAM


Post Wysłano: 29 sty 2008, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

Jakich informacji potrzebujesz dokładnie ;> ?

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 01 lut 2008, 19:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:56
Posty: 6
Lokalizacja: Polska

Interesuje mnie wszystko na temat demontażu i budowy siłownika wywrotu.


Post Wysłano: 09 lut 2008, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

Jakie masz kolego objawy niepokojące,że chcesz go remontować ? Przecieka czy nie ma siły wywrotu;> ? Jeśli będe mógł to pomoge.Pozdrawiam.

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 21 lut 2008, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:56
Posty: 6
Lokalizacja: Polska

A więc tak: siła jest w porządku, tylko podczas podnoszenia na czterech tłokach (wszystkich jest sześć) pojawia się olej, który ścieka. Kiedy wywrot jest opuszczany olej cieknie po cylindrze, a na ziemi pozostaje plama oleju. Wygląda na to, że jest nieszczelność na tłokach i dlatego chcę go zdemontować oraz poddać remontowi. Oczywiście wcześniej chciałbym się jak najlepiej przygotować do całego zabiegu. POZDRO


Post Wysłano: 22 lut 2008, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2008, 21:23
Posty: 4
GG: 0

Kolego pomiędzy sekciami są simeringi i zgarniacz musiałbyś rozebrać i zobaczyć czy nie jest uszkodzony simering przed wyciągnienciem sekci z której cieknie olej.Musisz wyjąć seger lub pierścien zabezpieczajacy.Częstom przyczynom jest porysana tuleja ktura przepuszcza jeśli masz siłownik po regeneracji musisz wymienić tuleje.


Post Wysłano: 23 lut 2008, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:56
Posty: 6
Lokalizacja: Polska

Dzięki za wskazówki.Czy istnieje może jakiś zestaw naprawczy lub czy można dostać rozmiary uszczelnień Simmera do tego typu siłowników ? Nie orientuję czy jest to znormalizowane.Pozdrawiam.


Post Wysłano: 23 lut 2008, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2008, 21:23
Posty: 4
GG: 0

Kolego jeżeli wiesz od czego to jest tłok (6 sekci ma bobajże Jelczo-Steyer)to dostaniesz komplet uszczelniacz tylko musisz mieć na uwadze to czy tłok jest po regeneracij bo wtedy simeringi są inne.Jak nie wiesz od czego to wyciągni uszczelniacze i na nich są rozmiary bez problemu dokupisz.


Post Wysłano: 11 lip 2008, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:56
Posty: 6
Lokalizacja: Polska

I po długich podchodach podjąłem się próby wymiany uszczelnień w w/w siłowniku. Niestety tutaj muszę z przykrością stwierdzić, że powyższe posty mijają się z prawdą, Po przejechaniu setki kilometrów oraz wydzwonieniu kilkudziesięciu minut nie ma możliwości nabycia uszczelnień zastosowanych w siłowniku. Miary uszczelnień nie są standardowe (niemiecki spryt) i jedyna możliwość to zamówienie poprzez serwis Mercedesa (oczekiwanie ok. 2-3 tygodni) lub toczenie na wymiar (wybrana opcja - 3 dni). Jutro zamieszczę rozmiarówkę zamontowanych uszczelnień. POZDRO


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: