Pytanie smieszne dla niektorych,dla mnie nieszczegolnie Jezdzilem Iveco Cargo 2003 i tam bagnet byl pod maska..Jezdze Iveco 2006 i ni chol..y nie moge nic takiego namacac.Gdzies znalazlem,ze powinna byc klapka na tunelu, ale w 12 tonowce...O 7.5 nie znalazlem nic.Instrukcji bozia tez nie dala, a nie chcialbym szukac jak wariat po calym samochodzie.
Pzdr
_________________ XM V6
SAAB 9-3 tid Convertible
KAWASAKI ZXR 750J2
plus 8 busow do ogarniecia
Rejestracja:26 mar 2006, 0:33 Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka
prawdopodobnie będzie tam, gdzie teraz większośc iveco ma bagnet, czyli trzeba dźwigac kabinę i powinien byc po prawej stronie silnika, głowy nie dam, ale stralis i eurostary z silnikami cursora tam mają...
Kolego w Eurocargo od 2004 roku bagnet oleju znajduje się po lewej stronie silnika ale żeby się do niego dostać to trzeba podnieść kabinę ale możesz sprzwdzić poziom oleju na zegarach.Wystarczy że przekręcisz zapłon i naciśniesz lewy przycisk (pod prędkościomierzem) jak się nie myle dwa lub trzy i wyświetli ci się pozom oleju na wyświetlaczu.Niestety żeby dolać to też trzeba podnieść kabinę bo wlew jest na silniku.
Dokładnie tak jak kolega napisał. Bagnet jest po lewej stronie jednak wiem że sprawdzenie oleju po wskazaniach komputera w Eurocargo to śmieszna sprawa bo dokładność jest straszna. Przy pełnym stanie na bagnecie komputer będzie pokazywał na równej nawierzchni brak jednej kreski.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę