Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 gru 2008, 18:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Witam chcialem wymienic sobie olej we wspomaganiu, mam wrazenie ze cos ciezko mi kierownica chodzi, ale jeden mechanik mi podpowiada zeby sobie wymienic jedynie filterek w zbiorniku z olejem poniewaz "ponoc" jesli olej nie byl wymieniany kilka lat to nowy moze zrobic takie cisnienie ze powywala uszczelnienia... :?:
Co sadzicie o tym jest w tym jakas racja czy jakis chory mit????


Post Wysłano: 14 gru 2008, 18:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Filtr jest na powrocie oleju do zbiornika z reguły.Ale na pewno wymienić nie zaszkodzi.Tym bardziej,ze to groszowa sprawa.
Nie sądzę by wymiana oleju -pod warunkiem,ze na właściwy-mogła w czymś zaszkodzić.
A może pasek się ślizga na napędzie pompy? Miałem też kiedyś zapieczone zwrotnice i też ciężko się obracało kierownicą.Można podnieść cały przód do góry, odłączyć drążek podłużny i spróbować ręcznie skręcać kołami prawo-lewo.

_________________
ego


Post Wysłano: 16 gru 2008, 19:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Wlasnie chodzi o to ze jak po nocy odpale na zimno to mam wrazenie ze sie kreci lzej niz po rozgrzaniu auta...??


Post Wysłano: 20 gru 2008, 23:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 maja 2006, 15:22
Posty: 63
GG: 5888848

Moze przesto ze jesteś rano wypoczęty i silny a wieczorem już zmęczony i słaby i masz takie wrażenie. :wink: ale to tak w nawiasie :lol:

_________________
"Z przodu droga z tylu dym, daje w piz*** bo mam czym."

Słowa śp. Dziadka kierowcy


Post Wysłano: 04 lip 2009, 9:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2009, 19:17
Posty: 21
GG: 0
Samochód: XCMG, Hydros

sprawdzales poziom oleju w zbiorniku wyrównawczym?? powinieneś mieć bagnet i jeśli za mało to wiadomo dolać tylko jeśli zalejesz za dużo to sie wzburzy i jakby zagotuje i wykipi ...zwykle zalewasz do poziomu wysokości filtra czyli 3/4 wysokości zbiornika płynu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: