Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 gru 2009, 14:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2009, 23:16
Posty: 9
GG: 0
Samochód: Renault Magnum AE 390
Lokalizacja: Namysłów

Witam kolegów stałem się posiadaczem reni z 97 roku solówki jeszcze na starej desce , poszukuje instrukcji obsługi po polsku , Może ktoś z was posiada i by mi odstąpił , chętnie tez odkupie . Pozdrawiam


Post Wysłano: 19 sty 2010, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2009, 23:16
Posty: 9
GG: 0
Samochód: Renault Magnum AE 390
Lokalizacja: Namysłów

Widzę nikt nie ma :) szkłoda . To mam takie pytanka:
- na desce jest guzik od świecy żarowej jak długo ją trzeba trzymać?
- Kolo guzika od świec jest przycisk ON OFF do czego on służy?
- i.. gdzie się odpowietrza sprzęgło , gdzie ma zamontowany odpowietrznik , było wymieniane kompletne sprzęgło i niekiedy jak się ją zapali trzeba pod pompować pedał żeby można było biegi wrzucać a także dzieje się ze nie działa przełącznik od połówek. Proszę o pomoc pozdrawiam


Post Wysłano: 19 mar 2010, 1:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Przełącznik ON OFF włącza tempomat, obok niego masz + i - te zwiększają lub zmiejszają prędkość.

Odpowietrzniki były montowane w kilku miejscach, w okolicach pompki do podnoszenia kabiny na kluczyk 7 masz odpowietrznik, ew w ramie w okolicy końca skrzyni bądź przy samym wysprzęgliku także na klucz 7 czesto zatkane czarną gumką (prawa strona siłownika)

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 16 kwie 2010, 13:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Kolego z tego co pamiętam Renault Magnum z Mackiem miała tylko i wyłącznie 420 koni w kolejnych wersjach 430 i 480 Ten 390 to był francuski motor. Te samochody sprawowały się znakomicie na trasach górzystych ale to samochód pod transport międzynarodowy.


Post Wysłano: 16 kwie 2010, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2007, 16:07
Posty: 43
GG: 0

Cytuj:
Kolego z tego co pamiętam Renault Magnum z Mackiem miała tylko i wyłącznie 420 koni w kolejnych wersjach 430 i 480 Ten 390 to był francuski motor. Te samochody sprawowały się znakomicie na trasach górzystych ale to samochód pod transport międzynarodowy.
A z tego co ja pamiętam to w Magnum z Mackiem było 500, 520 i 560 koni, w kolejnych wersjach 390, 430, 470 a ten 420 to był francuski silnik.


Post Wysłano: 16 kwie 2010, 17:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

A jednak miałem racje były 430 z mackiem i wzwyż 420 nie było sprawdziłem od początku modelu AE to najstarszy model produkowany pod nazwa Magnum pierwsze auta o oznaczeniu AE wyszły pod koniec roku 1990.wiec to już 20 lat jak by nie było ale wygoda w tym aucie nie ma sobie równych w szczególności w najnowszej wersji


Post Wysłano: 21 maja 2010, 22:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2009, 23:16
Posty: 9
GG: 0
Samochód: Renault Magnum AE 390
Lokalizacja: Namysłów

ja mam 390 Mack z 97 ale jeszcze na starej desce, to jest taka ciężarowa wyścigówka bo zbiera sie to nie miłosiernie i wygodne aż nadto , moja pierwsza trasa tym autem i myślałem ze na zakręcie go położę;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: