Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 cze 2008, 12:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2007, 23:13
Posty: 17
Lokalizacja: Częstochowa

Witam. Mamy problem z magnumką jak w temacie ,otóż jej spalanie wynosi 47l/100km, a zimą był rekord nawet 54l/100km. :( Dodam, że ciągnie wywrotkę na której jest zawsze 27 ton, trasy raczej krótkie do 100-150 km. Na razie wymieniliśmy wtryski co zaowocowało tylko tym, że po odpaleniu zimnego silnika, zaraz równiutko chodzi i nie kopci na biało (przed wymianą tak się robiło), ale spalanie dalej jest na poziomie 47l/100. Dodam, że nie puszcza dymka, nie bierze oleju, a po wymianie wtrysków jest jakby słabsza. Mam jeszcze jeden problem, nie potrafię się nią wpiąć pod kompa, chodzi o diagnozę silnika. WABCO itd. to widzi a z silnikiem nie potrafi się skomunikować. Pomóżcie, może ktoś miał taki przypadek?
Pozdrawiam!


Post Wysłano: 09 cze 2008, 0:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

Najpierw sprawdz czy weze od torbiny do intercoolera i od intercoolera do kolektora sa cale jezeli sa cale to sprawdz jak sie rusza walek w turbinie ktory steruje silowniczek na powietrze (jezeli jest tam taki silowniczek ale raczej jest). mozesz sprawdzic rowniez zawory a jezeli to wszystko jest ok to zostaje ci pompa wtryskowa, ale to juz kosztuje


Post Wysłano: 09 cze 2008, 19:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 gru 2007, 0:23
Posty: 109
GG: 10480858
Samochód: 440 dxi
Lokalizacja: Pniewy

Witam!
Powiedz czy zaczęła tez brać wiecej oleju ???
U mojego ojca w firmie tez jest taka Magnolia i bylo tak samo.Spróbuje sie dowiedziec co tam bylo dokladnie i napisze.
Pozdrawiam

_________________
Uczeń Technikum Logistycznego ;)


Post Wysłano: 09 cze 2008, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2007, 23:13
Posty: 17
Lokalizacja: Częstochowa

Witam, z tą turbiną to już kiedyś patrzyłem na te węże i raczej jest ok, chyba że czegoś jeszcze nie zauważyłem, muszę dokładniej popatrzeć, ale tego wałka nie oglądałem. Z tą turbiną to może jest jakiś trop, bo znajomy będąc w Belgii rozmawial z właścicielem firmy transp. od którego kupował Dafa i on twierdził że jedną z przyczyn że jego magnumki zaczęły więcej palić byly turbiny a dzialo się to między 800 tyś a milionem przejechanych kilometrów.
Oleju nic a nic więcej nie bierze, ale popytaj co było w tamtej magnumce, byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam!


Post Wysłano: 11 cze 2008, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2008, 9:31
Posty: 3
GG: 0

witam
jezdzilem taka ok1/2roku palila mi 31/33 pod plandeka (byla z dzojstkiem), wiecej tez pali jezeli intercooler jest zapchany ale traci moc i przykapca, moze to tez byc turbina, zobaczcie czy gorski nie jest zblokowany trzeba sprawdzic kazda duperele


Post Wysłano: 17 cze 2008, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2007, 23:13
Posty: 17
Lokalizacja: Częstochowa

A więc tak, tak jak mówiłem przedtem kopcić nie kopciła, pompa teraz była sprawdzana i jest ok, została turbina. Jutro najprawdopodobniej będę miał nową turbinę, na starej łopatki są już wy śmigane:-), miejmy nadzieje że to turbina, trzeba poczekać trochę jak się pojeździ i przelitrażuje.


Post Wysłano: 22 lip 2008, 9:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2007, 23:13
Posty: 17
Lokalizacja: Częstochowa

Witam, niestety muszę odgrzebać temat po przelitrażowaniu wyszło ok 45l/100. Wtryski zrobione, pompa ok, turbina nowa, no i niestety auto po wymianach jest odczuwalnie słabsze. Zero kopcenia, chodzi równiutko, tylko te spalanie!!! Może ktoś jeździ lub jeździł taką magnumką pod wywrotką, jak u was spalanie?


Post Wysłano: 29 sty 2009, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2009, 21:56
Posty: 10
GG: 1312948
Lokalizacja: Ornontowice

sprawdź szczelność intercoolera jeżeli intercooler jest nieszczelny auto będzie słabsze bo nie będzie ciśnienia na turbinie będzie mniej powietrza w dolocie a komputer będzie wariował z paliwem

_________________
Mechanik w Renault Tandem Truck's Mikołów:)


Post Wysłano: 30 sty 2009, 18:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Kolego zacznijmy od tego jaki to typ Magnumki i jaki przebieg


Post Wysłano: 11 lut 2010, 1:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2007, 23:13
Posty: 17
Lokalizacja: Częstochowa

przepraszam, że wcześniej nie odpisywałem ale jakoś tak wyszło, w sumie temat można by zamknąć, bo co się okazało, że po tych wszystkich wymianach dalej był problem z podłączeniem się pod komp. okazało się, że z tyłu pod łóżkiem wiązka była przetarta, po naprawie można już było się podłączyć pod komp. no i było kilka błędów. Po skasowaniu spalanie wróciło do normy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: