Rejestracja:23 maja 2007, 17:56 Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa
oczywiście koledzy popieram was. napewno to jedna z tych dwóch możliwości bo lubią pękac podstawy f.oleju gdzie znajduje się tam chłodniczka. również może to być głowica silnika ale też może to być głowiczka sprężarki powietrza.
_________________ Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!
Witam powiem tak robiłem właśnie Man tga 530 i był ten sam problem co kolega napisał (przeciek oleju do płynu chłodniczego i robiło się ciśnienie w układzie chłodzenia oraz zbierała się maź pod pokrywami zaworów,a więc poszedłem po najmniejszej linii oporu wymieniłem głowiczki sprężarki dalej to samo,wymiennik ciepła(chłodniczka oleju)dalej to samo została tylko jedna możliwość pomijając pęknięcie głowicy a więc pokrywa rozrządu przód silnika ściągam pokrywę strzał w dychę.Z bloku silnika szła woda w olej w miejsce gdzie jest zamocowany wałek od napędu wentylatora w tym miejscu wodę od oleju dzieli jakieś ok. 1 cm ścianki płyty rozrządu.Powiem jeszcze jedno że po jakimś czasie miałem ten sam problem z drugim Tga i było to samo.pozdrawiam!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę