Offline
Użytkownik
Rejestracja: 21 cze 2010, 18:48
Posty: 1
Samochód: mercedes Teamstar 811
Witam
Jestem od niedawna właścicielem autobusu MB Teamstar 811d(1990r)
, w tych autach czyli 814, 711,811,czy Vario, podobno jest taki sam cały układ kierowniczy .prawdopodobnie można zlikwidować luz w kolumnie kierownicy poprzez dokręcenie jakiejś śruby na maglownicy , tylko tyle wyczytałem czy to prawda ? Nie wiem może to po prostu mit, ( niedawno robiłem bad.techniczne i na trzepakach kompletnie nie wykazało jakichkolwiek luzów na końcówkach ) ale luz jest , okręcając na stojącym aucie krzyżakiem(mieści się za lewym kołem) na wyjściu z maglownicy jest 1/4 obrotu kierownicy przy zerowym ruchu kół . Jak ktoś posiada wiedzę na ten temat i chciałby się podzielić to bardzo proszę
pozdrawiam Krzysztof