Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lis 2010, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 paź 2010, 21:50
Posty: 4
GG: 0
Samochód: MAN TGA

koledzy muszę zmienić opony na przedniej osi MAN TGA,do tej pory były założone 315/80/22.5 czy moge zmienic na niższy profil (70) ?


Post Wysłano: 04 lis 2010, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Nic nie stoi na przeszkodzie, oczywiście że możesz. Licz się z tym, że będziesz miał z przodu trochę niższy prześwit, z racji mniejszego profilu.

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 04 lis 2010, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 paź 2010, 21:50
Posty: 4
GG: 0
Samochód: MAN TGA

dzieki za szybką odpowiedź :)


Post Wysłano: 05 lis 2010, 15:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Tylko nie zapomnij po tej zmianie zrobić ponownie kalibracji tacho, bo to przy zmianie profilu też ma duży wpływ.

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Post Wysłano: 05 lis 2010, 16:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Tylko nie zapomnij po tej zmianie zrobić ponownie kalibracji tacho, bo to przy zmianie profilu też ma duży wpływ.
Zwłaszcza na przedniej osi trzeba robić kalibracje tacha :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 17:10 przez MAN, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 05 lis 2010, 16:52

Cytuj:
Tylko nie zapomnij po tej zmianie zrobić ponownie kalibracji tacho, bo to przy zmianie profilu też ma duży wpływ.
Co ma piernik do wiatraka?
Jaka jest Twoja znajomość z zakresu ciężarówek? Chyba mierna skoro nie wiesz, skąd brane są impulsy do tacho i prędkościomierza...


Post Wysłano: 05 lis 2010, 17:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Przepraszam mój błąd.

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Post Wysłano: 05 lis 2010, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Tak dla wiadomosci , tachograf bierze sobie impulsy ,owszem,ze skrzyni biegow lub skrzyni posredniej,ale kazdy tachograf musi miec zaprogramowana ilosc impulsow na okreslona odleglosc ,a wiec jak najbardziej rozmiar opon ma duze znaczenie .Podczas kontroli musisz miec odpowiednie opony i odpowiednio zaprogramowany tachograf.


Post Wysłano: 05 lis 2010, 21:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
Podczas kontroli musisz miec odpowiednie opony

Owszem, musisz mieć takie opony, na jakich była robiona legalizacja tachografu, ale na osi NAPĘDOWEJ !

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 06 lis 2010, 0:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Ot i przyznaje racje :oops: .
A i pytanie sie zarazem nasuwa,czy mozna miec rozne opony pomiedzy osiami przednia i tylnymi?
Jak tak to w jakich granicach musi sie zmiescic rozmiar?
I nastepne.... czy mozna miec inne opony z przodu jak jest naped tez na przednia os?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: