Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lut 2011, 9:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 wrz 2009, 22:16
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Man TGA

Witam.
Mam problem z volvem, od jakiegoś czasu nie mogę odpalić jak jest zimny silnik, zmieniłem elektromagnes od podgrzewacza (podgrzewacz sprawny) prąd dochodzi ale nie działa sterowanie, elektromagnes nie załącza grzania. Kolejnym problemem jest brak mocy. Auto nie kopci jednak ma niskie obroty. wyświetlają się takie błędy:
MID 127, oraz napisy po angielsku"Fuel delivery press mechanical fault" , engine position electrical fault, timing sens cr. eletrical fault.
Może ktoś będzie potrafił pomóc.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2011, 16:38
Posty: 13
GG: 2164700

Pierwsze angielski zdanie, to chodzi o zbyt niskie ciśnienie paliwa zasilającego. Twoje auto ma dwie pompki paliwowe jedna jest zasilająca a druga wtryskowa, ta pierwsza prawdopodobnie szwankuje.
Następne dwa zdania oznaczają że silnik ma błędy związane z elektronicznymi podzespołami.
A ten MID 127- spróbuj go sam skasować w komputerze powinna być taka funkcja ona jest uprzedzona koniecznością wpisania hasła.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

haslo do skasowania codu bledu to "0000"a mechaniczny problem z ukladem paliwowym moze miec kilkaset roznych powodow ja byma zczal od filtra w zbiorniku paliwa i zaworu bezzwrotnego na przewodzie paliwowym -- moze paliwo wraca do zbiornika ?? a elektryczne bledy wymagaja wiecej informacji pozdrawiam
Cytuj:
Pierwsze angielski zdanie, to chodzi o zbyt niskie ciśnienie paliwa zasilającego. Twoje auto ma dwie pompki paliwowe jedna jest zasilająca a druga wtryskowa, ta pierwsza prawdopodobnie szwankuje.
Następne dwa zdania oznaczają że silnik ma błędy związane z elektronicznymi podzespołami.
A ten MID 127- spróbuj go sam skasować w komputerze powinna być taka funkcja ona jest uprzedzona koniecznością wpisania hasła.

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Zacząć to by należało od zapytania czy błędy są aktywne, i czy dadzą sie skasować.

Na problem nr 1, tzn z ciśnieniem paliwa pomagają nowe filtry (jeśli stare były zabite), jeśli nie to jak kolega pisał przeczyść smok. Jeśli nie to nowa pompka.

Nie zawiesz Ci sie czasem rozrusznik? Nie robi się czasem tak, że bierzesz na odpał a tu takie "pyk" i nic, startuje dopiero za drugim razem? Bo te dwa kolejne błędy pojawiają się właśnie w takiej sytuacji, zawsze razem.

Jeśli nie masz tego przypadku z rozrusznikiem, to możliwe że masz uszkodzony czujnik położenia wału (od niego ten błąd).

Oczywiście może też ciężko palić bo nie ma wystarczającego ciśnienia paliwa, powody jak wyżej.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 17:17 przez Kierownik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Żeby było śmieszniej ten podgrzewacz działa dopiero jak uruchomi się silnik
Cytuj:
Twoje auto ma dwie pompki paliwowe jedna jest zasilająca a druga wtryskowa, ta pierwsza prawdo podobnie szwankuje.
Volvo jest na pompo wtryskiwaczach i niema tam pompy wtryskowej. Jest ręczna pompka paliwa i mechaniczna zębata pod alternatorem. Możliwe że padła ta pompa zębata typowe w volvie lub same zaworki w pompce ręcznej lub na powrocie z silnika.
Sprawdź najpierw te zaworki. Możesz spróbować ręcznie pompować paliwo a druga osoba kręci rozrusznikiem jeśli zaskoczy i po chwili zgaśnie to pompa do wymiany. Odkręć przewody paliwowe jeśli stwierdzisz olej w przewodach to na 100% pompa siedzi taki miałem przypadek u siebie. Kierowca wracał z Rosji miał 20 km do domu stanął na światłach i silnik zdechł :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

KAZDE VOLVO MA 2 POMPY PALIWOWE !!!! pierwsza reczna lub elektryczna w zaleznosci od typu sluzy do odpowietrzania systemu paliwowego a druga ZAWSZE MECHANICZNA --- W TYM MODELU PO LEWEJ STRONIE POD PAPA UKLADU WSPOMAGANIA , NAPEDZANA KOLAMI ZEBATYMI ROZRZADU TEZ POTRAFI SPRAWIC KLOPOTY, kosztowna sprawa wiec zanim pojdziesz ta droga sprawdz wszystko posostale Papy wtryskowe byly montowane w 6 i 7 litrowych silnikach oraz volvo penta
Cytuj:
Żeby było śmieszniej ten podgrzewacz działa dopiero jak uruchomi się silnik
Cytuj:
Twoje auto ma dwie pompki paliwowe jedna jest zasilająca a druga wtryskowa, ta pierwsza prawdo podobnie szwankuje.
Volvo jest na pompo wtryskiwaczach i niema tam pompy wtryskowej. Jest ręczna pompka paliwa i mechaniczna zębata pod alternatorem. Możliwe że padła ta pompa zębata typowe w volvie lub same zaworki w pompce ręcznej lub na powrocie z silnika.
Sprawdź najpierw te zaworki. Możesz spróbować ręcznie pompować paliwo a druga osoba kręci rozrusznikiem jeśli zaskoczy i po chwili zgaśnie to pompa do wymiany. Odkręć przewody paliwowe jeśli stwierdzisz olej w przewodach to na 100% pompa siedzi taki miałem przypadek u siebie. Kierowca wracał z Rosji miał 20 km do domu stanął na światłach i silnik zdechł :]

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 17:31 przez tszpak, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
haslo do skasowania codu bledu to "0000"
Jak nikt tego hasła nie zmienił bo u mnie było 1234 a potem sam zmieniłem na 2611

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

kazde volvo ma fabrycznie ustawione haslo "0000" dla kierwcy i "1234" dla servisantow ...i ustawien administratora floty
Cytuj:
Cytuj:
haslo do skasowania codu bledu to "0000"
Jak nikt tego hasła nie zmienił bo u mnie było 1234 a potem sam zmieniłem na 2611

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

chyba, że ktoś sobie zmienił na np 2611 jak MAN.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2011, 0:13
Posty: 25
GG: 0
Samochód: Audi

Cytuj:
KAZDE VOLVO MA 2 POMPY PALIWOWE !!!!
Zgadza się, jednak MAN ma rację i żadna z tych pomp nie jest wtryskowa. Dobrze Cię poprawił.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: