cisnienie na zegarze deski rozdzielczej pokazuje cisnienie na czujniku kolektora dolotowego w czasie pracy silnika pod obciazeniem jak turbina pracuje .... jak dla przykladu odepniesz intercolera od turbiny lub kolektora to czujnik pokaze ci atmosferyczne ...
cisnienie powietrza doladowujacego w volvo mierzy sie komputerem diagnostycznym w czasie jazdy z pelnym ladunkiem najlepiej pod gorke o nachyleniu min 3% na odcinku ok 2-5 km i nagrzanym silniku... tak wyglada najbardziej wiarygodny test w warunkach idealnych i pokazuje wydajnosc turbiny
jest mozliwosc sprawdzenia manometrem w miejsce czujnika wkrecasz trojnik i wkrecasz jedoczesnie manometr cisnieniowy z baaaardzo dlugim przewodem siegajacym wnetrza kabiny ( bo sprawdzasz w czasie jazdy i kabina musi byc opuszczona
) najlepiej wybrac sie na test z druga osoba i porownac co pokazuje manometr a zegar na desce jak to samo szukasz nieszczelnosci lub uszkodzenia turbiny jak nie to samo to elektryczne uszkodzenie zagara na desce lub okablowania ...
jak potrzebujesz wiecej info mozesz zadzwonic +447928131963 Tomasz
pozdrowienia
ps o jakim zagarze mowisz skoro nie masz skali do 2 bar ???????dziwne