Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 mar 2012, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2012, 1:50
Posty: 13
GG: 0

Koledzy w shmitce chłodnia cargo z 2004 roku jeszcze na bebenkach wymieniam tuleje pływające zimmerblok zimmerblock czy jak tam to sie pisze,moze orientuje sie ktos jak wygladaly orginalne tuleje do tej naczepki kupilem dostepne(nie orginalne) jakie byly akurat to standardowe metal jakies tam oblany gumą a cos mi mowiono ze orginalne sa z samej gumy jak jest naprawde?? czy sama guma bedzie trwalsza rzadziej bedzie trzeba wymieniac nie bedzie sie tak wybijac?? druga sprawa jak wlozyc gumę a ni to zabic a ni sciagaczem podlapac zna sie ktos na tym??


Post Wysłano: 23 mar 2012, 13:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Chodzi ci o tuleje pół resora ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 mar 2012, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2012, 1:50
Posty: 13
GG: 0

tak tak juz sam sprawdzilem,rzeczywiscie orginały to gumowe wydaja sie bardziej miekkie bardziej podatne a zaklada sie wlasciwie tak samo, wiadomo jak ktos praske ma to bez klopotu a ja jak to si emowi domowym sposobem wlasnej roboty sciagacz troszke trzeba delikatnie mlotkiem pomoc ale wszystko fajnie wchodzi choc roboty przy tym sporo no ale oszczednosci na serwisie wiec trzeba sie troche pomeczyc,ale jakby ktos wiedzial cos wiecej na ten temat chetnie sie dowiem


Post Wysłano: 23 mar 2012, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:06
Posty: 34
GG: 6909355
Samochód: Scania R420

A mi w Schmitz-ie firanie 2006 rok osie uciekły w prawo, będzie to wyrobiony otwór cybantu?


Post Wysłano: 23 mar 2012, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2012, 1:50
Posty: 13
GG: 0

w prawo? hmm... nie jestem mechanikiem i nie znam sie ale tak wydaje mi sie ze to cos raczej innego, wyrobione to tylko wielki lomot slychac szczegolnie przy ruszaniu luzy sa no ale zeby przesunelo to watpliwe(moze sie nie znam) u mnie przesuniecie kiedys bylo oski podnoszonej w lodowce poszla mi cala os w bok ale to za sprawa peknietej osi,pekniecie spore ale nie tak latwo bylo je zauwazyc szczerze powiem wiec niewiem no ja za wiele nie pomoge ucze sie dopiero czegos po troszku


Post Wysłano: 23 mar 2012, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
A mi w Schmitz-ie firanie 2006 rok osie uciekły w prawo, będzie to wyrobiony otwór cybantu?
Wszystkie 3 naraz ?


Post Wysłano: 24 mar 2012, 8:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:06
Posty: 34
GG: 6909355
Samochód: Scania R420

No wszystkie o 3 cm, co skutkuje przełamaniem się naczepy na prawo...


Post Wysłano: 24 mar 2012, 19:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2012, 1:50
Posty: 13
GG: 0

jednak moje"logiczne myslenie" zawiodlo,o toz dzis sie dowiedziałem że Twoje przesuniecie osi moze mieć przyczyne w resorach, wyrobione tuleje czy tez "ucho" w piórze resora w ktorym miesci sie tuleja i przekos jest mozliwy,choć zaskakuje mnie ze 3 osie naraz może usterka tkwi w czyms innym bo to troszke dziwne zeby wlasciwie w jednej chwili wszystko padlo tak doszczetnie. u mnie ostatnia os i podwieszana to byla mozna smialo powiedziec tragedia na srodkowej osi wiadomo jest najmniej obciazona zawsze mozna bylo spokojnie jezdzic,ale zeby nie brac sie za to dwa razy to za jednym zamachem zrobilem komplet na trzech osiach,i szafeczka gra


Post Wysłano: 24 mar 2012, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:06
Posty: 34
GG: 6909355
Samochód: Scania R420

Kolego naczepa, dwa lata jeździła u typa tak... i właśnie też słyszałem, że tulejki się wyrabiają, bo niby Schmitz tak ma..


Post Wysłano: 24 mar 2012, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2012, 1:50
Posty: 13
GG: 0

moja schmitka 4 lata temu kupiona wymieniałem pierwszy raz na dwoch ostatnich osiach podwieszna miałem robiona rok temu ale tak jak mowilem oska pekla i robiona byla calosc takze niewiem,i nie moge wlasnie dojsc czy na tych dwoch osiach to siedzialy jeszcze orginalne tuleje czy to juz bylo cos wymieniane,


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: