Offline
Użytkownik
Rejestracja: 13 lut 2011, 17:51
Posty: 39
GG: 1
Samochód: Jelcz 3w642
Lokalizacja: SBL
Witaj Szeroky schemat jest prosty:przystawka z pompą,zawór przelewowy,zawór sterowania wywrotem auta i zawór do przyczepy i siłowniki bez żadnego rozdzielacz,jeszcze jest taki zawór odcinający(krańcowy) połączony z linami zabezpieczającymi przed wyrwaniem kipra.Siłowniki podłączone są z jednego przewodu który idzie od zaworu sterowania wywrotem. postaram się porobić parę zdjęć i dokładniej opisać bo teraz z pamięci to nie za bardzo.Aha przystawka i te dwa zawory sterowania uruchamiane są przez elektrozawory z kabiny.
A co się stało że hydraulikę przerabiasz?mam też jelcza 642 z wywrotem SHL Kielce(na dwa siłowniki) jak spisuje się Twój
jelcz? pozdrawiam.