Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 gru 2012, 15:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Witam

Przymierzam się do zakupu pojazdu. Mam do wyboru:

MAN TGX 18.440 E5(automat, przebieg 600 tyś km) lub DAF XF105(manual lub automat)

Z MAN'em jestem dość długo związany, zarówno z modelem F2000, jak i TGA ( D28 silnik ). Jednakże jeżeli chodzi o te nowsze silniki ( D20 i D26 ), to chciałbym się więcej dowiedzieć, niż wiem obecnie. Na co trzeba uważać, kupując TGX'a w automacie? Jak się spisuje ta skrzynia? Jak wygląda eksploatacja zimową porą przy dużych ( np. -15*C ) minusowych temperaturach? Jakie są typowe bolączki dla tej skrzyni? Jak sprawa z AdBlue - często moduł ulega awarii?

Autko będzie jeździło po Polsce ( przeważnie autostradami i będzie poruszało się po dużych aglomeracjach ), aczkolwiek od czasu do czasu wyjedzie za granicę ( głównie Europa Zachodnia oraz Południowa ). Przyznam, że obawiam się tej skrzyni, dużo słyszałem negatywnych opinii od innych kierowców na jej temat. Z automatem miałem do czynienia jedynie w nowym TGX'ie ( okres próbny, przebieg to 35 tyś km ), ale to nie jest to, co po przebiegu 600 tyś km.
W ostateczności, mam też możliwość zakupu DAF'a XF105 w manualu lub w automacie - jednakże tu jest problem, bo nigdy nie miałem styczności z DAF'em, więc się go obawiam. Dodam, że tylko i wyłącznie te dwa auta, wchodzą w grę. Dziękuje za Actrosa, FH i pozostałe ciężarówki.

Gdyby ktoś NAPRAWDĘ wiedział o tych wspomnianych pojazdach ( skrzyni ), to byłbym wdzięczny. Kierowcom z prawego fotela dziękuje, ja potrzebuję pojazdu do pracy, a nie do leżenia pod nim.

Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: