Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lis 2012, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2012, 11:55
Posty: 54
Samochód: SCANIA,DAF,MERCEDES
Lokalizacja: Pawłowice-Pniówek-Europa

Witam otwieram nowy temat z tą firmą, ponieważ tu nie znalazłem żadnych informacji na ich temat.

Strona: http://kanpol.pl/

Mógłby ktoś kto zna, najlepiej ktoś kto tam pracuje ewentualnie pracował wydac obiektywną opinie na Ich temat?


Post Wysłano: 10 sie 2013, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2013, 16:57
Posty: 2
Samochód: MAN

Witam,

Pracowałem tam kiedyś ponad rok. 5 samochodów, kierunek Anglia, Szkocja w 1 stronę, powrót to przerzuty. Rotacja spora, wielu kierowców odchodzi po 1 trasie lub niedługo potem. Powód? Co innego obiecują, co innego rzeczywistość. 1 sprawa obiecują Ci 3 kółka na miesiąc, krótkie trasy. W rzeczywistości zrobisz 2 na miesiąc, mnie tylko raz się udało 3. Trasa od 9 dni do nawet 14. Najczęściej PL-UK, czasem PL-CZ-UK. Powrót już niestety przerzuty. UK-Benelux-Niemcy wsch-PL zach-śląsk, baza. Dlatego tak długo to trwa. Zlecenia prawie 100% giełda, czasami problemy i nie domówienia z tym związane. 2 sprawa finanse. Dają podstawe (minimum) i 11% od frachtu. Tyle na początek, potem dowiadujesz się że 11% ale po odliczeniu opłat i promu. Z czasem nawet to Ci się nie zgadza, oczywiście frachty tyle ile Ci powiedzą, na papierze niczego nie zobaczysz. Od kierowców którzy tam jeszcze jeżdżą dowiedziałem się że ostatnio robią dodatkowy przerzut, tzn z UK na kontynent, z powrotem na UK i dopiero potem kierunek PL. Za ponad rok pracy średnia wyszła mi 4200/miesiąc. Auta stare, większość ok 1mln km, szef oszczędza jak może, naczepy nie wszystkie firany, pechowcy na szmacie. Wypłata poza podstawą to gotówka, często trzeba się prosić, często w ratach. Kierowcom nie wolno komunikować się między sobą na trasie, atmosfera nie ciekawa chociaż kierowcy z którymi jeździłem ok


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: