Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 sty 2013, 1:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Witam.

Czy ktoś z Was orientuje się za jakie stawki jeżdzą dostawczaki chłodnie (zabudowa kontener) na Niemcy? Chodzi o stawki w PLN.
Mój znajomy, mówił że można zażądać 1,60 zł netto. Nie wiem tylko czy to nie za mało jak na DE.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 31 sty 2013, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Są ,,fachowcy,, co jeżdzą za 0,80gr/km są tacy co jeżdzą za 1,60zł/km i są szczęściarze co jeżdzą 2-2,20 zł za km.... Wszystko zależy od ilości kilometrów w miesiącu, no i twoich kalkulacji- czy masz jakiś kredyt, leasing, ,jaki zus, itd.


Post Wysłano: 31 sty 2013, 17:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Cytuj:
Są ,,fachowcy,, co jeżdzą za 0,80gr/km są tacy co jeżdzą za 1,60zł/km i są szczęściarze co jeżdzą 2-2,20 zł za km.... Wszystko zależy od ilości kilometrów w miesiącu, no i twoich kalkulacji- czy masz jakiś kredyt, leasing, ,jaki zus, itd.

no tak, ale wiadomo że rynek kształtuje się tak a nie inaczej, dlatego chciałbym się zapytać czy czasami 1,60 netto za km na niemcy to nie jest za dużo albo za mało. Mowa o kontenerze/chłodni 3,5 DMC.


Post Wysłano: 31 sty 2013, 17:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Dla jednego będzie to wysoka stawka, a dla innego będzie za mało. Wszystko zależy od tego jakie ponosisz koszty i na ile wyceniasz swoją pracę. Wiadomo że nie można przeginać nie w jedną ani w drugą stronę. Tutaj kłaniają się podstawy mikroekonomii. Polecam poczytać w internecie na ten temat i wykonać proste obliczenia, które ograniczają się do dodawania i mnożenia. Wyliczysz sobie jaką minimalną stawkę możesz przyjąć, która pokryje Ci koszty, a jaką musisz podać, żeby zarobić.


Post Wysłano: 31 sty 2013, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

[quote="Edler"]Dla jednego będzie to wysoka stawka, a dla innego będzie za mało. Wszystko zależy od tego jakie ponosisz koszty i na ile wyceniasz swoją pracę. Wiadomo że nie można przeginać nie w jedną ani w drugą stronę. Tutaj kłaniają się podstawy mikroekonomii. Polecam poczytać w internecie na ten temat i wykonać proste obliczenia, które ograniczają się do dodawania i mnożenia. Wyliczysz sobie jaką minimalną stawkę możesz przyjąć, która pokryje Ci koszty, a jaką musisz podać, żeby zarobić.

też się zgadzam i właśnie chce się rozeznać czy to jest mało czy dużo. Sam nie wiem za ile takie auta jeżdzą... nie chce podać ani zadużej ani za małej stawki.


Post Wysłano: 31 sty 2013, 17:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Myślę że najlepszym wyjściem dla Ciebie jest zrobić rozeznanie w rynku. Podzwonić po kilkunastu spedycjach, które świadczą takie usługi i dowiedzieć się jaki oferują stawki a następnie sobie policzyć jaka stawka Tobie najbardziej odpowiada. Ale też powstaje pytanie czy Ty chcesz być przewoźnikiem i szukać sobie pracy, czy masz ofertę świadczenia usług komuś, i nie chcesz wystraszyć klienta zbyt wysoką stawką.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: